krimol Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei! Jeg holder på å Ta backup av noen av mine DVDer, så når jeg skal kopiere en dvd får jeg opp dette her: problem.bmp Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har du prøvd forslaget som kjem opp ved feilmeldinga? Evt. blås litt forsiktig inn i DVD-lesaren din. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan dette være relatert til CSS? Hvis ikke så kan du forsøke å oppdatere firmware på DvD rommet ditt, jeg har to forskjellige. Det ene drevet klarer DVD som gir meg CRC på det eldste. Vist det er relatert til CSS, så anbefaler jeg AnyDvD. Fint produkt. Lenke til kommentar
krimol Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Har du prøvd forslaget som kjem opp ved feilmeldinga? Evt. blås litt forsiktig inn i DVD-lesaren din. nei, men jeg kjøpte tross alt DVD spilleren i går, så kan det vere vits da? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er dvdene du får problemer med ripete? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
krimol Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Er dvdene du får problemer med ripete? ikke noe voldsomt, er omtrent nye;)der e jo noen små... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå