R@ge Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 En reklamefilm med barnebryting er kommet på internett. Tror du denne filmen vil havne på fjernsyn noen gang? - Filmen kan du se under det store bildet når du går inn på lenken. Kom gjerne med tilbakemeldinger om den! Her finner du filmen! (Under det store bildet.) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, genial reklamefilm synes nå jeg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Den ungen der tar nok de fleste. Han ser ut som en skikkelig tøffing. Haha. Morsom film da . Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Litt uvanlig er den i hvert fall Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er det bare meg, eller er det ingen grunn til aa ikke sende dette? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 For konservative vil prate om hvilke verdier det sender, at barnene kanskje fikk traumer under innspilling osv. Selv synes jeg den var stilig. Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 For konservative vil prate om hvilke verdier det sender, at barnene kanskje fikk traumer under innspilling osv. Selv synes jeg den var stilig. Hvis du ikke visste det, reklamer prøver å overgå hverandre hele tiden med å sjokkere og tøye grensene, det får potensielle kunder til å huske varemerket. Det er ingen grunn til at denne ikke skal bli sendt. Barna vet ikke hva som foregår, de vet ikke hva de skal forestille i filmen, og du kan tydelig se at de har det gøy. Veldig god ide bak reklamen, og helvetes godt gjennomført etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå