k.n.b Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Synes denne ble ganske vellykket. En god del å se på av brytninger og speilinger. Skyggen ble også ganske morsom. Bra utført dette. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Noe rundt der ja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er innimellom morsomt å leke litt med effektene som finnes i Photoshop. En sjelden gang, så blir sluttresultatet bra også. Som her. Tom Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Thanks 29. April Valgte å tolke "Vann" litt anderleders.. Kanskje ikke beste komposisjon, men syntes ideèn i seg selv var bra nok Syns dere? f/5.6 1/200 @55mm iso 100 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kan kanskje være enig i komposisjonen (uten at jeg har noe mer å fare med selv!), men lyset er herlig. Hadde det ikke vært for restskatt hadde norsk vår vært noe i nærheten av den ultimate opplevelsen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Likte komposisjonene i 2. april veldig godt, og syntes vanneffekten i 5. april ble glimrende. Stemningen i 7. april ble fin, og 8. april var en kjempeidé! Timingen på dråpen i 22. april var glimrende. Likte lyset i 19. og 23. april. Takk for en aprilfest utenom det vannlige! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Takker og bukker Klarte vel ikke å levere så mange bilder at jeg ble "Kandidat", får vel degradere meg til pingle neste år Men det var gøy, fikk tatt masse bilder, og fikk noen nye erfaringer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå