Lynx- Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Du er god å ta bilder! Dagens bilde er meget pent(alle de andre også forresten). Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 22. april - Sleeping Beauty Dessverre måtte jeg skulke gårsdagen, ettersom jeg hadde hodet plantet godt nede i økonomiboka. Men i dag kommer jeg sterkt tilbake! Hadde ikke så mye tid i dag heller, men jeg tok meg en liten tur utenfor. Det begynner å gå litt tomt for ulike blomster her nå, men jeg valgte en ny vri på hvitveisen i dag. Nå som solen var gått ned og hvitveisen hadde sovnet, blir det et vakkert motiv. Håper dere liker det! Elsker at det ser ut som et maleri. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Du er god å ta bilder! Dagens bilde er meget pent(alle de andre også forresten). Takk takk! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Håper dere liker det! Det gjør vi! I thumbnailen ser bokéen nesten ut som lys gjennom tåke - det hadde vært noe! Det ga meg umiddelbart assosiasjoner til piktorialistiske bilder fra tidlig 1900-tall. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Utypisk makro. Mer drømmende og nedtonet. Som Anew er inne på ser det ut som vi betrakter motivet gjennom dis. Jeg liker det helt klart. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Det stemmer at dere ser det gjennom en slags dis. Masse ufokusert gress i forgrunn som gir effekten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 22. april - Sleeping Beauty ... Håper dere liker det! Ingen problem. Du fikk til en veldig fin stemning her. Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 "Sleeping Beauty" er fantastisk! Digger tonene i dette bildet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Oooh - sleeping beauty var nydelig - dette er jo et maleri! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 23. april - Burried in the Grass Ikke noe spesielt i dag, og egetnlig ikke makro. Men jeg velger å tolke det innenfor sjangeren. Jeje. Here you go! Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Sleeping Beauty og Hestehov er favoritter så langt! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 23. april - Burried in the Grass Ikke noe spesielt i dag, og egetnlig ikke makro. Men jeg velger å tolke det innenfor sjangeren. Jeje. Here you go! Om det ikke er makro, så er det ihvertfall nærfoto. Og stilmessig helt i tråd med det meste i denne tråden. Men nå er det vel kun russefeiring som står på tapeten? Hva med noe makrobilder/nærbilder defra Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Ja, for øyeblikket er det russetid og tentamener som har kaptret alt av tid. Derfor har jeg dessverre failet litt med aprilfesten... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Betaler man ikke får dagskortet på nett? Payer jeg når jeg henter den på narvesen? BLRI TRYVANN IMORRA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Takk for fest - nydelige fluer (så skarpe!) og flotte dof-bilder. Just A Rock og Gress satt begge som et skudd, men favorittene ble Green Fever, Hestehov og maleriet Sleeping Beauty. Fluebilder står herved på listen over ting som skal prøves! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå