snowwy Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ok, det er lenge siden jeg har hatt en bra PC, men nå orka jeg ikke den gamle haugen jeg hadde lengre og investerte i en i7 maskin fra Komplett. Satte i et XFX 285 kort og et DFI LANPARTY UT X58-T3eH8 hovedkort. Så kommer spørsmålet....som sikkert er drit teit Jeg spør fordi jeg ikke har aning, som dere kanskje ser går kortet på x8, så..... 1) Har det noe å si? Ville vel tro at x16 var bedre? 2) Hvordan i heite h****** fikser jeg det? :!: Har vært gjennom alt av menyer i hk-Bios uten å finne noe særlig matnyttig der. Så vær så snill og svar en undrende og (sikkert) ganske dum mann. På forhånd takk Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ingen ekspert på dette jeg heller... Men du har satt skjermkortet i riktig PCIe spor? Lenke til kommentar
snowwy Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Ingen ekspert på dette jeg heller... Men du har satt skjermkortet i riktig PCIe spor? Antar jeg burde slutte å være lat og faktisk sjekke. Er Komplett som har satt sammen kassa, så jeg har vel kanskje tatt for gitt at de faktisk skrudde den sammen på en ikke-idiotisk måte Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Virker som om de har brukt det siste sporet til grafikkortet... Det er 2x x16 spor og ett x8 spor på X58 hovedkort som oftest. Antar de har satt det i x8 sporet hos deg, skal bare være å flytte til ett annet spor det. Lenke til kommentar
snowwy Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Virker som om de har brukt det siste sporet til grafikkortet...Det er 2x x16 spor og ett x8 spor på X58 hovedkort som oftest. Antar de har satt det i x8 sporet hos deg, skal bare være å flytte til ett annet spor det. Aha, ok. Da får jeg vel ta på operasjonshanskene og sette i gang. Takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå