Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runkekjeks! en genial oppfinnelse, her er reglene.

Zaftig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Serriøst, Deutsch... :cry::sick: .

Bare det og sitte med en annen gutt og runke, i mens han kanskje driver og stirrer på kuken din. Bare det og sitte der med andre gutter er jo ekkelt!

ja det er litt ekkel men, JEG er ikke homo, men det er ekkelt hvis noen er homo det er sant.

Lenke til kommentar
Og du ser kameratene ømt i øyene akkurat når du fyrer av loaden din?

Din noob, man har ikke tid til å studere mikro-pikkene og masere ballene til hverandre. Lasten må havne på kjeksen og det raskest mulig (så fremt man ikke er glad i varm og flyktig sperm).

I dette tilfellet ser eg på det som positivt å bli kalla "noob".

Lenke til kommentar

at dere roper ut høylydt "ÆSJ" på et forum sier meg kun en ting, og det er at dere har noen digre skjeletter i skapene deres :D

hva er egentlig problemet med å se en naken mann? har dere komplekser? hehehe..

for meg virker ideen om Soggy biscuit en litt original ide, men ikke en jeg selv kunne tenke meg å delta på. men jeg hadde gjerne vært publikum for å flire ræva av meg av den som hadde måttet spise dessert......

Lenke til kommentar
at dere roper ut høylydt "ÆSJ" på et forum sier meg kun en ting, og det er at dere har noen digre skjeletter i skapene deres :D

for meg virker ideen om Soggy biscuit en litt original ide, men ikke en jeg selv kunne tenke meg å delta på. men jeg hadde gjerne vært publikum for å flire ræva av meg av den som hadde måttet spise dessert......

publikum? :ermm: ikke så mye bedre det heller vil jeg si.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe problem med å se en naken mann. Men jeg har problemer med å sitte i en ring med flere gutter for og så spise en kjeks med sperm på.

Lenke til kommentar
Tråden kryr åpenbart av pingler og fisefine hybelgutter med store kjønnskomplekser som er hysterisk redd for å bli stemplet som homofil. Jeg sørger for dere, det er ikke lett å hele tiden måtte overbevise et helt nettforum at du har hår på kassa og aldri har benyttet en fellesdusj.

Tråden består åpenbart av en raring, med store kjønnskomplekser, som syntes det er helt OK å spise kjekssperm fra vennene sine.

Lenke til kommentar
Tråden kryr åpenbart av pingler og fisefine hybelgutter med store kjønnskomplekser som er hysterisk redd for å bli stemplet som homofil. Jeg sørger for dere, det er ikke lett å hele tiden måtte overbevise et helt nettforum at du har hår på kassa og aldri har benyttet en fellesdusj.

Så det er konklusjonen fordi fleirtalet ikkje vil runke med kameratene og ete utfallet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...