Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runkekjeks! en genial oppfinnelse, her er reglene.

Zaftig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*ringe kompisene sine* "Hei, blir dere med til meg og runker litt?"

Det er ikke homofilt i det hele tatt vel :p

Har en misstanke om at dette er en dårlig spøk :p

Nei.. det er ikke det.. og det er ikke sånn at man sitter å stirrer på kuken til vennene sine da!, der er jo homo!.

og kanskje mange har et lite problem med kuk størrelsen sin?... HM

Lenke til kommentar

Programleiar 1 - "NÅ NÆRMER DET SEG VELDIG FOR HALLGEIR!"

Programleiar 2 - "Ja, ser ut til at dette blir VELDIG spennende!"

Programleiar 1 - "DER KOM HALLGEIR JA! MEN JØSSES SOM HAN BOMMA!"

Programleiar 2 - "Ojsann, vi må minst forvente 10 minutters på nytt skot ja, da ligger jo Tore veldig bra an! Som vi har sett tidligere i år er han en stødig skytter."

Programleiar 1 - "Ja, det ser ut til å bli ein sikker seier dette! Familien må være riktig stolt!"

Lenke til kommentar
Runke gjør man alene. That's a fact. Ikke med andre.

Onanering kan bli ganske så koselig med den rette partneren. Selv så foretrekker jeg i slike tilfeller en kvinnelig partner, men jeg skal ikke dømme trådstarter for at han ikke har de samme preferansene som meg.

Lenke til kommentar
Gå og runk sammen med kameratene dine i "runke med kamerater" tråden, da.

Dere har ikke skjønt pointe jeg runker ikke kameratene mine eller omvendt. det er bare meg og damer som får runke meg. det er LEKEN som er tingen her. dessuten har jeg bare gjorte noen få ganger.

Lenke til kommentar

Hehe denne leiken ligner veldig på en myteomspunnet vorspiel-leik fra Rauland. Der heter det ikke runkekjeks, men ronkebolle (ikke bakverket bolle, men en skål/bolle). Den som sender siste ladning i bollen slik at den fylles opp må drikke innholdet:ph34r:

Å NEI jeg har hverken vært med, eller har planer om å bli med på dette hehe

Lenke til kommentar
Hehe denne leiken ligner veldig på en myteomspunnet vorspiel-leik fra Rauland. Der heter det ikke runkekjeks, men ronkebolle (ikke bakverket bolle, men en skål/bolle). Den som sender siste ladning i bollen slik at den fylles opp må drikke innholdet:ph34r:

JA men denne leken er ikke en myte, og denne er fra australia.

bare søk på wiki hvis du ikke tror den finnes.

JA men denne leken er ikke en myte, og denne er fra australia.

bare søk på wiki hvis du ikke tror den finnes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...