stoffern89 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei!Jeg har et problem med min Decktron DP42-D00PH plasma tv.. Den virker ikke når den står oppreist.. Kan legge tven med skjermen ned i bordet, da virker den som rakkern, men så fort jeg setter den opp klikker det i releene og tven stopper helt.. ikke signallys engang. Hva kan være galt? :S Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei!Jeg har et problem med min Decktron DP42-D00PH plasma tv.. Den virker ikke når den står oppreist.. Kan legge tven med skjermen ned i bordet, da virker den som rakkern, men så fort jeg setter den opp klikker det i releene og tven stopper helt.. ikke signallys engang. Hva kan være galt? :S For det første skal du aldri legge ned en plasmaskjerm. Den skal alltid stå oppreist! Ligger den så kan det bli stor skade. Hvis du har fraktet tv-en liggende så er det kanskje det som er problemet. Lenke til kommentar
stoffern89 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Tven har ligget nede i 4 sek bare, kun for å teste. Vet ikke om den lå når den ble fraktet, men har hatt tven i 5 måneder uten noen problemer :/ Lenke til kommentar
stoffern89 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Da var det løst! En føler som ligger å føler på tvens vinklingsgrad, hadde låst seg, bare å koble den ut, justere den tilbake, og kople den inn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå