jolieber Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei jeg ser etter en bil ala landcruiser eller lignende i prisklasse som nevnt i tittelen på denne tråden, er det noen her som kan gi meg noen gode biltips? Jeg tenker da på anbefalt bilmerke, årsmodell, drivstoff, o.l., og svakheter som feks rust. Har ikke så veldig mye greie på bil, skal nevnes. Håper noen kan hjelpe meg, da jeg må ha meg ny bil snart. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Styr hvertfall unna disse merkene: Ssangyong og Galloper, har hørt det skal være mye drit med begge disse.. Lenke til kommentar
jolieber Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Styr hvertfall unna disse merkene: Ssangyong og Galloper, har hørt det skal være mye drit med begge disse.. Takker for innlegg, skal ta det til etterretning Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Styr hvertfall unna disse merkene: Ssangyong og Galloper, har hørt det skal være mye drit med begge disse.. Hva er galt med Galloper/Pajero??????? Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Styr hvertfall unna disse merkene: Ssangyong og Galloper, har hørt det skal være mye drit med begge disse.. Takker for innlegg, skal ta det til etterretning Du får mye for pengene i en Galloper, men er litt avhengig av hva du skal bruke den til. Har kjørt snart 300.000km med galloper og enda ikke opplevd noen nevneverdige feil. Lenke til kommentar
jolieber Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Styr hvertfall unna disse merkene: Ssangyong og Galloper, har hørt det skal være mye drit med begge disse.. Takker for innlegg, skal ta det til etterretning Du får mye for pengene i en Galloper, men er litt avhengig av hva du skal bruke den til. Har kjørt snart 300.000km med galloper og enda ikke opplevd noen nevneverdige feil. Ok, men er ikke delene til Mitsubishi ganske dyre? Lenke til kommentar
zoomzoom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er ikke Galloper en Pajero i utgangspunktet? Litt eldre Pajero-plattform med oppdatert utseende, omtrent som Opel Kadett og Daewoo Nexia. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er ikke Galloper en Pajero i utgangspunktet? Litt eldre Pajero-plattform med oppdatert utseende, omtrent som Opel Kadett og Daewoo Nexia. Galloper er vel egentlig en reproduksjon av 1. generasjons Pajero med noen modifiseringer som du skriver. Mye av delene går om hverandre. Men i vår tid er nok dette en simpel bil, men masse bil for pengene. Da Gen. 1 Pajero kom, var vel dette noe av det grommeste en fikk i 4WD, men dette er jo nesten 30 år siden Eneste jeg følger med på med min er rust, ta det så fort man ser antydning Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 gå for Gelenderwagen. Da har du bil resten av livet, og kan til-og-med selge den på dødsleiet å få en brukbar slant for den som du kan drekka bort før du sovner inn. Kjenner en som kjøpte seg ny gelenderwagen i 1986....den har han enda å har gått 1,8 millioner kilometer nå, å eneste han har gjort er at han har bytta girkasse på den en gang. Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Styr hvertfall unna disse merkene: Ssangyong og Galloper, har hørt det skal være mye drit med begge disse.. Kan du utdype hva du mener med mye drit med Ssangyong?(modell etc..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå