Gå til innhold

hjelp med trening og slanking

Anbefalte innlegg

hei. jeg er en gutt på 12 år og syns att jeg ser litt stygg og feit ut. også syns jeg at jeg er ganske svak. jeg har lyst til å unngå å bli overvektig og har begynt å trene og slanke megf og sånt.jeg har begynt litt på spinning , men resten vil jeg helst kunne gjøre hjemme. så hvordan øvelser kan jeg gjøre f.eks etter skolen i en time eller noe sånt? og hvordan kan jeg liksom unngå fristelser og sånt til å spise mye godis og sånt. til sommeren når det blir bart har jeg tenkt til å sykle og løpe mye. så håper dere kan svare.

VEKT: ca.50

HØYDE: litt over 160 cm

ALDER: 12 år

PS: hvis dere veit så kan dere godt si om jeg egentlig er litt feit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok. men jeg har liksom bestemt meg lengfe på forhånd at jeg skal slanke meg og få trent opp litt muskler. så ikke tenk på om jeg trenger det eller ikke. kan du ikke bare plz komme med noen forslag på trening og slanking? da skulle jeg blitt takknemlig

Lenke til kommentar

Heiiiii du 12 åringen som vil gå ned i vekt. Du er absolutt ikke for feit som du sier i det hele tatt. Så du trenger ikke å slanke deg å gå ned i vekt.

Men holde seg i form er bare sunt. Hvis du vil trene mest mulig hjemme og ikke på trenings studio, kan du jo jogge deg en tur eller sykle deg en tur. I tillegg kan du kjpe deg manualer sånn at du kan trene styrke hjemme også.Styrkeprogrammer kan du finne på nettet :) Da bygger du opp muskler og vil nok straks føle deg litt bedre. Du vil riktig nok ikke gå ned i vekt av det, men du strammer opp og ser med engang mer trent ut :)

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...