residenevil Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 hei. jeg er en gutt på 12 år og syns att jeg ser litt stygg og feit ut. også syns jeg at jeg er ganske svak. jeg har lyst til å unngå å bli overvektig og har begynt å trene og slanke megf og sånt.jeg har begynt litt på spinning , men resten vil jeg helst kunne gjøre hjemme. så hvordan øvelser kan jeg gjøre f.eks etter skolen i en time eller noe sånt? og hvordan kan jeg liksom unngå fristelser og sånt til å spise mye godis og sånt. til sommeren når det blir bart har jeg tenkt til å sykle og løpe mye. så håper dere kan svare. VEKT: ca.50 HØYDE: litt over 160 cm ALDER: 12 år PS: hvis dere veit så kan dere godt si om jeg egentlig er litt feit Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du har en BMI på 19, som er normalt. Ikke prøv å slanke deg, men heller hold deg i aktivitet. Begynn å spille fotball f. eks. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) hvorfor burde jeg ikke prøve å slanke meg. og jeg er ikke noe særlig glad i fotball og sånt PS:hvordan kan man regne ut BMI en? Endret 1. april 2009 av residenevil Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Trenger ikke være fotball. Håndball, kanonball, løpe i skogen, løp en tur med hunden, sykle... et eller annet. http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 ok. men jeg har liksom bestemt meg lengfe på forhånd at jeg skal slanke meg og få trent opp litt muskler. så ikke tenk på om jeg trenger det eller ikke. kan du ikke bare plz komme med noen forslag på trening og slanking? da skulle jeg blitt takknemlig Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 DU kan jo laste ned denne GIF-filen og se om du finner noen svar på dine spørsmål. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Løp og sykle mye, svett masse. Husk å drikke vann. Spis variert og lite fett, "fast food". Næring er viktig, så pass på å ikke spise det samme hver dag. Det spørs hvor flinke foreldrene dine er til å lage variert mat. Lenke til kommentar
beeea Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Heiiiii du 12 åringen som vil gå ned i vekt. Du er absolutt ikke for feit som du sier i det hele tatt. Så du trenger ikke å slanke deg å gå ned i vekt. Men holde seg i form er bare sunt. Hvis du vil trene mest mulig hjemme og ikke på trenings studio, kan du jo jogge deg en tur eller sykle deg en tur. I tillegg kan du kjpe deg manualer sånn at du kan trene styrke hjemme også.Styrkeprogrammer kan du finne på nettet Da bygger du opp muskler og vil nok straks føle deg litt bedre. Du vil riktig nok ikke gå ned i vekt av det, men du strammer opp og ser med engang mer trent ut Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå