Ageurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 I midten av Februar var det et fantastisk vintervær. Sola skinte og isen lå tykt i båthavna. Alt i alt en strålende dag. Pentax k200d m/ 18-55mm f/16 1/40 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bra skarphet men syntes ikke motivet var sa veldig spennende.. Foler ikke at der noe hoved fokus heller.. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg hadde prøvd å satt opp metningen på rød fargen litt og brukt mye større blender(pga. DOF). Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Tror du altså at det hadde blitt finere om jeg hadde fått smalere DOF? Laster opp en versjon med litt mer metning. Funker den bedre vil du si? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tror du altså at det hadde blitt finere om jeg hadde fått smalere DOF? Tror ikke, bare fåreslår jeg har eksperimenter for lite med DOF til å si slikt. Siste versjon var mye bedre! Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Takk for svar. Kan nok blir en stund til jeg får prøvd akkurat samme motiv med smalere dof, har bodd på samme sted i over 10år nå og kan ikke huske at det har vært slik nede i havna før. Note to self: Akam-folket liker absolutt helt naturlige farger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Synes taket og steinene i vannkanten lager en fin symmetri i bildet, men det er kanskje ikke verdens mest spennende motiv. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Synes taket og steinene i vannkanten lager en fin symmetri i bildet, men det er kanskje ikke verdens mest spennende motiv. Jeg henger meg på her. Ellers så var den nye versjonen bedre, men mulig du gikk en ørliten anelse for langt (men ikke mye altså). Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Takk for nye kommentarer. Det med å finne interessante motiver er ikke alltid like lett, men det er jo det som gjør fotografering til en så fin hobby, man kan ikke bli ferdig med den, for de vil hele tiden finnes noe interessant å ta bilde av som man kan fomidle på best mulig måte. Å finne det interessante er en hobby i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå