Sebboo Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg bare lurte på om det er LURT å laste det ned eller om jeg bare burde holde meg til iTunes. Feks spyware og sånne ting. Takk for svar! Endret 1. april 2009 av datating Emnetittel Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er to ting jeg anser som unødvendig å bruke tid på å laste ned piratkopier av.. Det er programmer og musikk. Når det gjelder programmer, så er det stor mulighet for at du vil finne et freeware program som tilfredstiller ditt behov. For musikk, så kan du få musikkfiler eller hele album til priser de fleste kan leve med. Eneste som kan gjøre prisen over det lommeboken kan tåle er grådighet. Mye vil ha mer vett du! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Limewire er stort sett bare virus og lignende faenskap nå... Og 8 kroner sangen på iTunes er jo til å leve med nå som kopisperra er fjerna Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg bruker Limewire til å laste ned en sang en gang i blandt Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Spotify og freeware dekker musikk og program her i gården. Limewire er usunne greier... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bruker Frostwire når jeg trenger sanger, og hvis jeg laster ned virus eller lignende ting så blir de slettet rett etter de er ferdige. Bruker man et greit antivirus trenger man ikke bekymre seg så mye vil jeg tro.. Men du kan jo prøve spotify da, virker ganske bra.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hva er forskjellen på frostvire og limewire? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har ikke brukt FrostWire eller LimeWire på en stund. Men når jeg testet dem bnegge, så var den eneste forskjellen fargen på selveste programvinduet. LimeWire har som du sikkert vet en lime grønn farge, mens FrostWire har en lys blå, eller mer kjent som Ice blue farge. Uten om det, kunne jeg ikke finne stort annet forskjell. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Limewire har både gratis og versjoner man må betale for. Frostwire er gratis, så du får uansett det beste uten å måtte betale. Man slipper den der irriterende greia som popper om om at det er kommet ny pro versjon man kan kjøpe. Men de er så og si helt like. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Også kan du jo laste ned LimeWire Pro på LimeWire da Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 I know, men ligger mye virus greier ang det der har jeg opplevd. Ikke at det er et stort problem, men jeg synes det er like greit når man får noe som er like godt rett fra hjemmesiden til den som lager det. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Spotify og freeware dekker musikk og program her i gården. Limewire er usunne greier... Freeware? Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå