Gå til innhold

Videogameplus betalingsmuligheter? Betale i Faktura?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal kjøpe et spill fra videogameplus og lurer på om jg kan få tilsendt faktura istedenfor får å få overtalt foreldrene mine til å få bruke kortet. Har Bankkort selv, men kan ikke bruke den over nett. Men jeg kan betale faktura :) ..

 

Betalingsmulighetene er :

- Vanlig betaling ( Skjønner )

- Forhåndsbestill og betal senere ( da lurer jeg på om man skal betale i faktura eller kort )

- Cash/Money Order/Postal Order ( ???? )

 

- Og paypal, men dette kan jeg ikke bruke, ettersom jeg bare er 14 år

 

Takker på forhånd!

Endret av Deathshoot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

 

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

 

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Tviler på at de sender ut spill uten at du betaler på forhånd, hvertfall ikke til utlandet. Men hvis de er så skeptiske til å bruke visa, kan du jo spørre om de kan opprette en konto med tilhørende kort som du får lov til å bruke en viss sum av eller noe.

 

Har allerede prøvd det, men da jeg bestilte rattet mitt fra Best-buy fikk jeg muligheten til å få faktura med det samme. Så etter de fikk mottatt betalingen så sendte de varen.

Og det var dette jeg egentlig lurt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...