abene Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Eksperimentelle tjenester er nå tilgjengelige også i den norske språkversjonen av Gmail. Les mer Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvorfor nevnes ikke disse nye funksjonene her, så jeg slipper å gå til ekstern lenke for å finne det ut? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, går ikke på denne! Aprilsnarr! Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hvorfor nevnes ikke disse nye funksjonene her, så jeg slipper å gå til ekstern lenke for å finne det ut? Artikkel-"forfatteren" er en notorisk copy-paster. Edit: Så det ble lagt til, men utsagnet mitt er gyldig Endret 1. april 2009 av Mosess Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Takk til forfatteren for å ha lagt til info Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 "Nå er Google gjort muligheten tilgjengelig også for den norske Gmail-versjonen." Jeg har sett "nå er" mye. Er det bare i mitt hode dette høres helt feil ut? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 "Nå er Google gjort muligheten tilgjengelig også for den norske Gmail-versjonen." Jeg har sett "nå er" mye. Er det bare i mitt hode dette høres helt feil ut? Jeg kan ikke forstå annet enn at det er feil. Lenke til kommentar
mathiasm Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette er faktisk ikke aprilsnarr Jeg har ihvertfall funksjonene på min norskspråklige Gmail-konto. Lenke til kommentar
TAZHEL Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvorfor skulle dere nevne den store nyheten om FRAKOBLET MODUS til Gmail på denne dagen. Skulle ønske det snart ble tilgjengelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det som ikke er tatt med i artikkelen er at G-mail (og Hotmail, Yahoo mail og flere) også støtter POP3. Dermen kan man laswte ned alle mail, gjerne fra flere konti, til PC'en. Dermed har man full tilgang til _alle_ mail i _alle_ e-postkonti. hvs som er nytt i det Google tilbyr skjønner ikke jeg. Det må i så fall være et program som automatisk setter opp POP3 mot G-mail. Men det er det ingen nyhet i. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det som ikke er tatt med i artikkelen er at G-mail (og Hotmail, Yahoo mail og flere) også støtter POP3.Dermen kan man laswte ned alle mail, gjerne fra flere konti, til PC'en. Dermed har man full tilgang til _alle_ mail i _alle_ e-postkonti. hvs som er nytt i det Google tilbyr skjønner ikke jeg. Det må i så fall være et program som automatisk setter opp POP3 mot G-mail. Men det er det ingen nyhet i. POP og IMAP er ikke eksperimentelle tjenester i Gmail og er derfor ikke tatt med i denne artikkelen som handler om at de eksperimentelle tjenestene i Gmail nå også er tilgjengelig i norsk versjon. @ TAZHEL: Frakoblet modus er da tilgjengelig. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 POP og IMAP er ikke eksperimentelle tjenester i Gmail og er derfor ikke tatt med i denne artikkelen som handler om at de eksperimentelle tjenestene i Gmail nå også er tilgjengelig i norsk versjon.Det kan diskuteres om IMAP er en eksperimentell tjeneste i Gmail, for IMAP er langt fra godt implementert i Gmail: http://weblog.timaltman.com/archive/2008/0...-implementation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå