michael691 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei. Når jeg opplaster et bilde av mario kommer merkelig nok mange diverse bilder av Chuck Norris eller McGyver. What gives? Kjempe merkelig.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Kjempe kjempe merkelig. Se hvilken dato det er. Har vært sånn i hele dag. At ikke du har sett en av de titalls trådene om det er merkelig. Endret 1. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hvilken dato er det i dag? Edit: Faen, for sein Endret 1. april 2009 av Erroneous Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvis det er en eller annen i moderatorteamet nå sitter og ler seg skakk, så kan dere hilse vedkommende og si at dette ikke er lurereri av typen aprilspøk, for alle ser jo at avatarene er endret. Vi lures ikke til å tro at den er endret, den er endret. Hvis min normale avatar ikke er tilbake i morgen, så ber jeg om at den som er ansvarlig for "spøken" blir kastet ut og sperret fra diskusjon.no. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja huff a meg, nå er vel hele LIVET ditt ødelagt. Stakkars deg altså. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Aha... Kom akkurat inn og tenkte overhodet ikke noe om aprilsnar. Men jeg må si at jeg ler meg skakk av avataren til SeaLion :!: edit: Da du hadde den brune mannen med hår som en palme.. Endret 1. april 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Aprilspøken er over, problemet er løst. Tråden stenges. Diskutere aprilspøken kan dere fortsatt gjøre her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg