Jakoozie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Snart klart for mer action. Les mer Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Oj.. Mulig dette blir et av få skytespill jeg har kjøpt siden.. ..siden første Red Faction!! Husker det var også artig å lage egne "sandkasser" man kunne sprenge seg vei i! Håper de sender med en level-editor denne gangen også! Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 APRILSNARR!! i am macgyver! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tja.. Lurte kanskje på det jeg også! Men ser jo ut til at ALLE nyheter på tek.no-nettverket har vært aprilsnarr i dag da! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 APRILSNARR!! Ikke fra vår side i hvertfall. Og hvis dette skulle være en aprilsnarr vil jeg påstå at det er den kjedeligste jeg noen gang har sett Dessuten ble artikkelen til gamercenteronline skrevet i går. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Glemmer aldri den tiden da jeg kjøpte meg Red Faction(1). Og da jeg fant ut at det gikk ann og sprenge huler. xD Satt sikkert mange timer med og bare grave huler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg