Gå til innhold

Flere norske programmeringsforum?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om noen, ihvertfall ikke større.

Jeg liker systemet her og slikt, men det skulle vært litt mer aktivitet bare.

digi.no har et programmeringsforum, men hele forumet deres er ganske tomt foreløpig (tror ikke det er så lenge siden de startet det)

itavisen har ingen programmeringsforum, men det er kanskje ikke så veldig overraskende.

Av andre steder jeg finner på nettet, er det veldig ofte en stor fokus på webutvikling, noe jeg synes er veldig synd.

Lenke til kommentar

prog forumet har vært her lenge.

Desverre så syns jeg det er for mye "jeg vil ha hjelp til leksene mine" og "jeg kan ikke programmering, men kan dere bare fikse skriptet mitt sånn at det funker så jeg slipper å gjøre noe".

Nei.

Kan du ikke engelsk, eller ikke er så interessert i engelsk - så har du ikke noe å gjøre innen programmering. Programmering er tross alt språk, og det svært enkelt.

Lenke til kommentar

Jeg liker også forumet her, hadde bare trodd at flere var interresert i programmering enn det jeg ser av aktiviteten her inne. Men det kan jo være en forklaring at de fleste (inkludert meg selv) bruker engelske forum..

Nei.

Kan du ikke engelsk, eller ikke er så interessert i engelsk - så har du ikke noe å gjøre innen programmering. Programmering er tross alt språk, og det svært enkelt.

Jeg har ingenting imot engelsk.. Lurte bare på om det fantes norske forum jeg ikke visste om..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...