IT-Spesialisten Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei! Tenkte å spørre her, da sikkert mange her har sine egne nettbutikker. Hvilket webhotell er best? - Det må ha full støtte joomla med nettbutikk - Internettmail, da jeg ofte jobber mobilt Og det andre som hører til og som et bra webhotell bør ha Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) litt spydig kanskje, men er ikke det et litt uvanlig spørsmål fra en "it-spesialist" ? Ellers så er det nok bare å gå for "et av de store" i Norge. Litt mye delay til USA (for eks) syns jeg. Endret 5. april 2009 av lohelle Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Må det være Joomla? Hvis ikke har jeg et godt tips til deg. Lenke til kommentar
IT-Spesialisten Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Må det være Joomla? Hvis ikke har jeg et godt tips til deg. Trenger ikke være joomla, men en nettbutikkløsning som er enkel å sette opp og som kan se proff ut. Grunnen til at jeg spør her, er fordi jeg sjeldent opererer med webløsninger. Mer på servere, infrastruktur og generelle pc-problemer til den vanlige mannen i gaten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå