Pysj Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Inngår samarbeid med designmuseum. Les mer Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 if(date() == "01.04"): print "APRILSNARR!" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Senere i år vil du også kunne bruke en egen temagenerator, slik at du kan lage temaer etter egen fantasi og med dine egne bilder som bakgrunn. Egne bilder som bakgrunn, det er jo helt utrolig. Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 "Microsoft har åpner snart sin programvarebutikk Marketplace" ?? Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Denne var litt dårlig. Hvem går virkelig på at microsoft lager noe pent? Dette bildet dere viser var forresten dirtstygt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er nok ingen aprilsnarr. WMpoweruser (og blant annet itavisen) postet denne nyheten i går. LINK Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 if(date() == "01.04"): print "APRILSNARR!" Nei, bare en "gammel" nyhet som Amobil er litt sent ute med. Andre medier har skrevet artikler om dette tidligere i uka. Senere i år vil du også kunne bruke en egen temagenerator, slik at du kan lage temaer etter egen fantasi og med dine egne bilder som bakgrunn. Det var vel muligens en aprilspøk. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei, bare en "gammel" nyhet som Amobil er litt sent ute med. Andre medier har skrevet artikler om dette tidligere i uka.Vet, men er bare den tradisjonelle troen at alt paa 1. April er tull Lenke til kommentar
ugur-alpay Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg tror alle er i sjokk etter å ha blitt lurt av aprilspøk i de forrige årene, fordi hver gang jeg ser i forumet ser jeg at en sier at nyhetet de leser er aprilspøk. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Styggeste jeg har sett siden krigen. Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg