ukjentbrukergitt Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 når jeg var yngre for å si det sånn, haha, sånn rundt 15,16, var det mye prat om og rundt det, nå er det mye mindre av det, selvsagt noe, spesielt hvis man virkelig liker noen, nå er jeg 20 forsåvidt. Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Og btw trådstarter, planlegger du å smiske deg innpå crushens kamerater for å høre om han har snakket om deg med dem? Jau, lykke til! Haha, nei jeg er bare litt nysjerrig Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg snakker ikke til kompiser om slikt, men snakker om det til venner. Kompiser er mer slike jeg treffer kun på fest eller venners venner (f.eks folk de har møtt i studietiden) som jeg ikke har noe spesielt forhold til, annet enn det. Kompiser = guttevenner. Hvertfal blandt dem jeg er sammen med til daglig. Om noen spør hvor du var i dag (om jeg var hos en venn som heter per) Så sier jeg at jeg var hos en kompis, selv om jeg også kunne sagt venn. Selv om det ikke er like vanlig. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja, jeg vet kompis ofte betyr guttevenn, jeg bare presiserte hva jeg legger i ordet. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg prater ikke til chomradene mine om sånt. da snakker jeg til andre jenter som jeg kjenner litt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja, altså snakker dere til kompiser om jenter dere liker? Det er noe jeg lurer fælt på... for når jeg liker en gutt eller ser en gutt som er kjekk, så forteller jeg det til venner eller søsknene mine. Gjør dere gutter også det, eller er det noe dere holder hemmelig? jeg forteller hva jeg synes blir jeg spurt. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg tror som mange andre her at gutter snakker mer om utsende når de er flere sammen, men det å snakke om følelser som regel foregår under 4 øyner. selv har jeg èn kompis som jeg kan diskutere både mitt og hans lovelife med : ) Endret 4. april 2009 av Larshl Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Takk igjen for alle svar! Jeg trodde dere gutter ikke snakka med hverandre om hvem dere likte og ikke, trodde det var en jente greie. Men det er jo flott å vite at dere også har hverandre å dele deres indre følelser og tanker med Hehe..men det er kjekkt å vite Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg forteller gode venner hvem jeg liker, men da må det være så ille at jeg bare må nevne det. Jeg holder dem ikke oppdatert på hvem jeg har i kikkerten til en hver tid, og jeg tviler på om de bryr seg om det heller. Å prate om damer man synes er heite er mye vanligere og langt større toleranse for. Skjer inniblant at man prater om hvem man synes har finest rumpe og sånn. Liker egentlig bedre å si det til mine gode venninner, men jeg vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Når jeg er med gutte-gjengen blir det heller lite jente-snakk, snakker nesten aldri om kjæresten min. Spør de om noe, så svarer jeg jo, men det er så og si aldri. Så nei, vi snakker ikke mye om jenter, er uansett mer " oi faen, hun der var grisedigg ". Snakker ikke så mye om følelser osv. Slike ting snakker jeg heller med venniner om, hehe. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Går vel mer på utseende enn personligheten og slik.. Er ikke mange av mine venner som tenker på så mye annet enn det overfladiske ihvertfall. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Nei, vel, en sjelden gang kanskje... Endret 6. april 2009 av Syv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå