Malteaser Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, altså snakker dere til kompiser om jenter dere liker? Det er noe jeg lurer fælt på... for når jeg liker en gutt eller ser en gutt som er kjekk, så forteller jeg det til venner eller søsknene mine. Gjør dere gutter også det, eller er det noe dere holder hemmelig? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Kan godt fortelle vennene mine om ei jente som er sexy, men jeg forteller ikke noe om det hvis jeg liker jenta og vi ikke har blitt sammen eller noe slikt. Endret 1. april 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tja, nå har jo jeg kjæreste, men ja, jeg snakker om henne til søsken og venner. I perioden før vi fant sammen så snakket jeg jo om henne, men ikke på langtnær så mye som nå : ) Men altså, alt er jo relativt. Snakker ikke like mye som dere jenter, det er jeg vel nesten helt sikker på. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, altså snakker dere til kompiser om jenter dere liker? Ja. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Japps. Snakker med mine kamerater om alt ang jenter. Om det så er snakk om en liten flørt eller langvarige følelser. Jeg tror ikke gutter snakker så veldig mye mindre om sånne ting enn jenter. Men jeg tror jenter begynner med sånnt snakk tidligere, og de er flinkere til å snakke om sånne ting på offentlige steder som f.eks. på kafeer eller på bussen hjem fra skolen. Når gutta snakker om sånne ting er det som regel under 4-6 øyne og litt mer privat. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg og mine venner har aldri prata om sånnt. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hadde aldri gjort det. Veldig få mennesker er til å stole på, og da hadde det bare gitt meg ulemper. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 spørs kas kompis. ja, forteller om alt. må kunne være en jeg stoler på. har tidligere nevnt det for andre kompiser som har sagt hvem jeg liker og fortalt alt til damene igjen. 2 ganger at de har ødelagt Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Sorry for off-t... Men hva faen skjer med Chuck Norris avatars? Edit: Åja.. forum-nytt.. smart.. Endret 1. april 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, altså snakker dere til kompiser om jenter dere liker? Det er noe jeg lurer fælt på... for når jeg liker en gutt eller ser en gutt som er kjekk, så forteller jeg det til venner eller søsknene mine. Gjør dere gutter også det, eller er det noe dere holder hemmelig? Joda, nevner hun jo osv. men ikke no big deal sånn sett. Tror jenter går mye dypere i det enn gutter. Ikke frekt ment for all del, kan jo lære noe av det=) Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 ahaa, takk for svar gutter Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, altså snakker dere til kompiser om jenter dere liker? Det er noe jeg lurer fælt på... for når jeg liker en gutt eller ser en gutt som er kjekk, så forteller jeg det til venner eller søsknene mine. Gjør dere gutter også det, eller er det noe dere holder hemmelig? Nei, det gjør jeg ikke. Har hendt en gang i grøftefylla. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg legger merke til at de som ikke snakker om det med vennene sine kaller seg World of Warcraft eller Mislykket, eventuelt stoler de ikke på de fleste mennesker. Edit: Mislykket var en gjest som fikk innlegget sitt slettet. Mislykket. Høhø. On topic, selv om du kanskje har fått svarene du ville ha: Jeg snakker med de nærmeste vennene mine om det meste uten problemer. Hvis jeg snakker med folk som jeg kjenner, men som ikke nødvendigvis er vennene mine, blir det heller snakking om hvem som er fine enn hvem jeg har følelser for ... Endret 1. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, altså snakker dere til kompiser om jenter dere liker? Nei. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har et par som jeg stoler godt nok på til å fortelle slike ting til uten at det sprer seg til alle jeg kjenner. Tror egentlig det er litt viktig å kunne snakke om slike ting, veldig mange holder det inni seg og håndterer det selv og da kan en fort få en del innestengte følelser, i tillegg kan de komme med litt svar som kanskje får deg til å bli litt klokere på ting. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg snakker med kameratene mine om hvem som er fine/deilige, men hvem jeg er forelsket i blir nok hos meg eneste jeg snakker med de om er kamerater av meg som ikke kjenner dem Og btw trådstarter, planlegger du å smiske deg innpå crushens kamerater for å høre om han har snakket om deg med dem? Jau, lykke til! Endret 1. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg snakker ikke til kompiser om slikt, men snakker om det til venner. Kompiser er mer slike jeg treffer kun på fest eller venners venner (f.eks folk de har møtt i studietiden) som jeg ikke har noe spesielt forhold til, annet enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå