Ronny#1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvordan er det med å spille av NTSC-formatet på min maskin? Bruker MediaPortal med ffdshow, VobSub og Haali Media spitter. Må jeg rippe platene inn på maskinen og convertere filene, eller er det noen annen måte å gjøre dette på? Skulle selvfølgelig helst hatt det slik at det var bare åputte plata i spilleren og "tut å kjør". Spørsmålet gjelder kun konsert-dvd-er Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 I MediaPortal config kan du velge at mediaportal skifter oppdateringsfrekvens etter hva slags materiale som blir avspilt. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 AHA... Får se om jeg finner det da Øhh....har det noe å si for skjermen da, eller? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg aktiverte den under avanserte innstillinger. Det kan jeg ikke svare på Jeg har ikke prøvd ut funksjonen... Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Ok...takk skal du ha Stian216 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå