JMW Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg skulle hatt ps2 bildet på pc-skjermen... Noen som hvet hvordan jeg kan gjøre dette? :-? Går det an å bruke en s-video ledning inn i følgende skjermkort: Asus VGA-Card Geforce4MX440-8X 64MB AGP Dual-DVI TV-out Video-in Retail Frakt Vekt 1.20 Kg (Varenummer: V9180VIDEOSUITE/2DTV/P/64/A) Og blir dette noe bra? På forhånd tusen takk for alle nyttige svar!! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 kjøp deg denne: http://www.playserver4.com/play247.asp?pag...S2&title=112201 Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 17,99£ = ca 215 kr og bestiller du den får du momstillegg på 24% + 150 kr i postens avgifter alså vil den koste deg LANGT mere enn angitt på den siden. (siden momsgrensen er 200 kr) Denne derimot annbefaler jeg: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=&g1=&g2=...022&l=&lantall= Dette er en boks med innebygget tv-tuner så du kan få tv på din skjerm samtidig som du kan koble til xbox-ps2, gamecube, dvd og vhs. Har denne selv og den og testen den med xbox...funker helt ypperlig (også med tv) men HUSK å kjøp den i din fars eller mors navn så du ikke får regning på lisens siden denne boksen har innebygget tv tuner :wink: Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Postens avgifter? finnes det virkelig noen som betaler dem ennå? Skaff dere fortolling via internett folkens... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det er ikke snakk om toll her....... Alt som skal INN i norge som koster OVER 200 kr MÅ du betale MOMS på dvs 24% + at posten skal ha sine avgifter for også....du slipper ikke unna det for play.com går ikke over eller rundt loven (er en deluxe kunde hos dem) :wink: Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Fortoller du selv betaler du kun 49,- istedet for 179,- hvis jeg ikke husker helt feil.. dette gjelder moms også.. Dette er da en fast avgift.. 24%+ kommer i tilegg.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har fått mange pakker som overstiger 200 kr grensen litt (opp mot 250 kr). Har aldri måtet betale hverken moms eller avgift på dem. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ja WeeR, du kan ta saken i egne hender å spare noen kroner Og covah: Du er en skikkelig heldiggris, men uansett er de en risk om en "regner" med å slippe moms da :wink: Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det er ikke snakk om toll her....... Alt som skal INN i norge som koster OVER 200 kr MÅ du betale MOMS på dvs 24% + at posten skal ha sine avgifter for også....du slipper ikke unna det for play.com går ikke over eller rundt loven (er en deluxe kunde hos dem) :wink: Hmm enkelt regnestykke: pakken kommer inn i landet og koster 201 kroner, det blir da 201 x 1,25 = 251,25 å betale. Ikke noe avgifter hvis man fortoller via internett. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 hvor fikk du det regnestykket fra!!!!!!! Her er valutakalkulatoren til DNB: 17,99£ = 208,16 Jeg har selv handlet MYE hos play.com og en gang kom det et spill på 205 kr der måtte jeg betale moms osv (skikkelig skjedelig) En annengang betillte jeg en dvdfilm som steg til 207 kr (pga dalende kronekurs) og den måtte også innom moms osv (men den gadd jeg ikke ha så den ble sendt tilbake) Det er en risk å ta alså...kommer ann på om de osm kontrollerer dette har en god eller dårlig dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå