birdy113 Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Ferdig med Firefly for en syk serie! Disse har jeg sett 1.BSG - BSG er den beste serien jeg har sett av disse 2 Firefly - Sinnsyk bra serie skulle ønske det var flere sesonger. 3.Eureka - ikke helt min stil men greit nok når jeg ikke har noen flere serier og se på. 4.Sanctuary - Dårlig serie så jeg slutta tidlig. B serie Noen og anbefalle? lurer på om jeg skal sjekke true blood selvom jeg liker sci fi Endret 23. april 2009 av birdy113 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Selv om det ikke er i sjangeren som du helst vil ha, er Dexter en av de beste seriene jeg ahr sett. Du bør absolutt sjekke den ut! Lenke til kommentar
whaley Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Enig i at BSG er en sinnsykt bra serie.. Skal snart starte på sesong 4 selv.. Ellers kan jeg anbefale Stargate: Atlantis - har sett de to første sesongene og synes det er grei underholdning. Akkurat nå ser jeg på Odyssey 5 - kanskje litt B serie, men veldig X-files aktig om du liker det. Serien består forøvrig kun av en sesong som så mange andre diggbare sci fi serier. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har et spørsmål selv: Noen som kan anbefale en sitcom/komiserie som ikke er så ulikt type How I Met Your Mother, The Big Bang Theory o.l. ? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 2 Firefly - Sinnsyk bra serie skulle ønske det var flere sesonger. Enig. Det ble i det minste en film ("Serenity"), som er veldig underholdende. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) - Endret 26. april 2009 av -kai- Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) - Endret 26. april 2009 av -kai- Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Farscape! Ekstremt populær sci-fi action/drama/komedie som hylles som en av tidenes serie i det meste av verden. Ikke vist i Norge dog. Serien består av følgende (ingen spoilere): TV sesong 1 | Solid, men langt fra det beste. Handler om hvordan karakterene møtes og å bli kjent med verdenen. TV sesong 2 | Nå blir det bedre og bedre. TV sesong 3 | Nå blir man virkelig hektet. TV sesong 4 | Genialt. Peacekeeper Wars | TV-film som knytter sammen de løse trådene. The Beginning of the End of the Beginning | Herlig fireepisoders tegneserie som fortsetter serien på en utmerket måte. Strange Detractors | Tegneserie som fortsetter serien ytterligere med fire nye episoder. Pågår i disse dager. D'Argos Lament | Flashback-tegneserie som starter i disse dager. Gone and Back | Serien fortsetter ytterligere med denne tegneserien, straks Strange Detractors er ferig. Fremtiden: Flere tegneserier | Det vil komme flere tegneserier. WebTV-serie | Tegneseriene bygger opp til en ti-episoders WebTV-serie. Rykter: TV sesong 5/Kinofilm | Ryktes at serien skal få sin endelige slutt via et av disse to alternativene, men her er intet bekreftet. Endret 26. april 2009 av -kai- Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 sett de 2 første på farscape litt overdrevet. Serlig det lille trollet men jeg ska gi det en sjangse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har et spørsmål selv:Noen som kan anbefale en sitcom/komiserie som ikke er så ulikt type How I Met Your Mother, The Big Bang Theory o.l. ? Prøv Better Off Ted. Den er i sin første sesong og utrolig morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå