Gå til innhold

Ny serie jeg kan begynne med?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er ny når det gjelder serier.

men etter en venn fortalte meg at Battlestar Galactica var bra så ble jeg avhengi. :)

Jeg er få episoder unna slutt på BSG.

Jeg vet ikke kas serie type jeg liker, BSG Var helt sykt.

Så er det noen serier dere anbefaller?

som dere tror hadde passet for meg?

Kanskje SCI fi/Drama

 

Sitter på en crappy bærbar håper dere skjønner hva jeg skriver. :)

 

MvH: Alexander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innen sci-fi er det noen du bør få med deg:

Star Trek (har selv bare sett ToS, så kan ikke snakke om de andre), Stargate SG-1 (og Atlantis), har også hørt mye godt om Babylon 5.

Du kan jo også prøve Lost, men de fleste datt av sesong 1. Sanctuary er en ny serie som premierte i fjor, en fantasy/adventure aktig serie.

 

Noen gode serier som ikke er sci-fi/drama:

Lois & Clark (serie om Supermann), Futurama (hmm, den er animert sci-fi), House (komi/drama om en Sherlock Holmes-aktig lege). Er nok mange fler, men blir mye hvis jeg skal ramse opp alle favorittseriene mine. :p

Endret av Groening
Lenke til kommentar
Innen sci-fi er det noen du bør få med deg:

Star Trek (har selv bare sett ToS, så kan ikke snakke om de andre), Stargate SG-1 (og Atlantis), har også hørt mye godt om Babylon 5.

Du kan jo også prøve Lost, men de fleste datt av sesong 1. Sanctuary er en ny serie som premierte i fjor, en fantasy/adventure aktig serie.

 

Noen gode serier som ikke er sci-fi/drama:

Lois & Clark (serie om Supermann), Futurama (hmm, den er animert sci-fi), House (komi/drama om en Sherlock Holmes-aktig lege). Er nok mange fler, men blir mye hvis jeg skal ramse opp alle favorittseriene mine. :p

Takker ska se på dem :)

 

i påsken sitter jeg i campingvognen så trenger en serie :)

Lenke til kommentar

BSG er en utrolig bra serie, støtter deg i det.

 

Anbefaler i likhet med noen lenger oppe her Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Den overrasket meg, spennende og underholdende.

 

Sjekk ut Firefly også, en ganske kort (én sesong?) serie som blander sci-fi og en slags western. Etter Firefly ser du filmen Serenity, pass på å ikke se den først.

 

Jeg kunne også ha anbefalt The Wire, min favorittserie, men den er veldig ulik BSG :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...