Andre_Brenni Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei, her et bilde jeg tok på skolen, tema var glass. Hva burde jeg gjøre annerledes? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det var fint men mangler kanskje litt skarphet pa midten av glasset.. Syntes ikke det "poppa" sa mye som det kanskje burde.. Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Det var fint men mangler kanskje litt skarphet pa midten av glasset.. Syntes ikke det "poppa" sa mye som det kanskje burde.. Ja, var ikke helt flink med skarpheten. Tror jeg skal prøve flere ganger..... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Se Timewarp episode 8, sessong 1. Da vil du se hvordan dette skal gjøres. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Prøv en mindre blenderåpning, så vil du få mer av glasset skarpt. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg ville også kanskje sett en lavere ISO-verdi, samt raskere lukkertid? Det er bare meg, da. Kan hende ikke forutsetningene for akkurat det var der og da : ) Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvis du får det skarpt blir det bra, ser du har brukt ISO 200, men hvis du er i et studio har du nok lys så du burde senke den ned til 100, man kan se litt støy i bakgrunnen som kanskje vil bli borte da.. Du bruker blitz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå