Rthunder Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Heisann! Har et problem med Nokia pc suit til Musikktelefonen nokia 5800. Av tidligere erfaringer har jeg opplevd endel problem med nokia sitt software, men etter et par års pause fra nokia hadde jeg nå lyst til å prøve på nytt i håp om kanskje noen forbedringer til softwaret. Så etter utallige innstallasjoner av pc suit hvor jeg endelig (etter 3 re-innstallasjoner) fikk innstalert programmet skulle jeg nå til å kobble til telefonen (nokia 5800). Her også etter et par feilmeldinger frem og tilbake fikk jeg også endelig denne funksjonen også innstallert riktig. Nå har det seg slik at pc suit ser ut til å fungere helt fint helt til jeg skal sikkerhetskopiere. Her får jeg en "kritisk feil" som ikke er begrunnet noe mer en med: "Det oppstod en kritisk feil under sikkerhetskopieringen. Sikkerhetskopifilen kan ikke lagres." Pc suit er oppdatert til nyeste versjon og det er ikke registrert andre feil med innstalasjoner av programmet eller "kabel drivere" til telefonen. Utover dette er alle drivere til pcn oppdatert og alt fungerer som det skal. Forutenom pc suiten vell å merke.. Så er det noen her som kan ha noen formeninger om hvordan jeg kan løse dette? hvor kan jeg finne en feilmeldings kode el.l som kan hjelpe meg mer på vei til hva som eventuelt er galt? Alle tips vil bli satt meget stor pris på! MVH Glenn Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har du prøvd med Ovisuit? Er ihvertfall vedt et forsøk. http://www.ovi.com/services/support/nokiao...&lang=nb-NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå