2ball_ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) komentar jeg kunne slengt i dem: "vennligst slutt å klå på meg. hjelp meg opp så kan jeg leke rumperidder med dere en annen gang." Endret 6. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg mener at vold funker bra. Alltid funka bra for meg! Kan også komme med noe skikkelig drit om personen, noe du vet om han, som ikke alle andre skal vite. Eller bare være skikkelig rasshøl, trøkke han så langt du klarer ned i bakken ved å slenge dritt. Drit ut personen skikkelig! Funker bra begge deler egentlig, men sistnevnte kan gjøre personen skikkelig forbanna, så vær obs! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 mm. husk, sånn som Christopher Titus sier: Oh he's getting really pissed, i should only piss him off a little more then i better stop. Dog jeg ville ikke foreslått å sette hardt mot hardt, men skal du gjøre det, så må det du har å by på være hardt. Mykt mot hardt hjelper lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå