Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jeg blir herset med i klassen - hvordan unngå dette?

Anbefalte innlegg

hei, jeg er da en kar som har ett lite problem...jeg er venner med de fleste i klassen, men problemet er at vi har en, kanskje to idioter som stadfester sitt territorium ved å tøffe seg, fysisk.

så jeg skulle bli med dem på bunnpris (for å være sosial, osv.), også kommer den ene, (han er veldig dum da) og bryter med ned i bakken, og gjør at jeg mister nista mi på gulvet i klasserommet. så står han der og later som om han ler. dette synes jeg er tåpelig gjort.

altså, problemet er at jeg er med i gjengen, det er jeg. jeg blir invitert på drikking, sosiale lag og lan. men jeg blir herset med.

hva skal jeg gjøre for å unngå dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg er da en kar som har ett lite problem...jeg er venner med de fleste i klassen, men problemet er at vi har en, kanskje to idioter som stadfester sitt territorium ved å tøffe seg, fysisk.

så jeg skulle bli med dem på bunnpris (for å være sosial, osv.), også kommer den ene, (han er veldig dum da) og bryter med ned i bakken, og gjør at jeg mister nista mi på gulvet i klasserommet. så står han der og later som om han ler. dette synes jeg er tåpelig gjort.

altså, problemet er at jeg er med i gjengen, det er jeg. jeg blir invitert på drikking, sosiale lag og lan. men jeg blir herset med.

hva skal jeg gjøre for å unngå dette?

hvis du mener han er dum, som uintelligent, så fortjener du dette, du som er så smart, kan jo finne på noe smart da

Lenke til kommentar
Bli fysisk da, det er vel det de vil.

???

Er det ikke bedre å reise seg opp, børste av seg uten å fortrekke en mine, og go about your day?

Disse folka forventer en reaksjon, det være seg fysisk kjemping tilbake eller sinne. Det putter deg i offerframen fortere enn svint --> ikke bra. Hvis du kan unngå å bry deg (selvfølgelig bør du kjempe såpass tilbake at du ikke skader deg) så vil de slutte, eventually. Hvis ikke, noe som vil indikere at de bare har et abnormt behov for å dominere over ett eller annet i sine omgivelser, så ikke heng med dem! Seriøst mann, du er så mye mer verdt enn det! :)

Lenke til kommentar
Gjest tydligvisgjest

Tren deg opp og bli pumpa, da tør de ikke å herse med deg lenger :p Problemet er vell at du er ferdig på skolen innen du rekker det :p

Lenke til kommentar

Er du svak fysisk anbefaler jeg at du gir han, som ypper, et solid spark i ballene. Du må vise aggresjon på samme tiden som du går til motangrep. Noen idioter tror at det er helt greit å kødde med folk så lenge de ikke blir synlig sinte. Ikke la dyrene dominere deg.

Lenke til kommentar

Mitt tips; neste gang han gjør det, så se rart på han med en "eh?" mine. Også går du sakte bort mens du himler med øynene. Hadde noen gjort dette mot meg på ungdomsskolen (regner med at det er der du går?) så hadde de blitt ledd av og fått en del veldig merkelige blikk.

Lenke til kommentar
Er du svak fysisk anbefaler jeg at du gir han, som ypper, et solid spark i ballene. Du må vise aggresjon på samme tiden som du går til motangrep. Noen idioter tror at det er helt greit å kødde med folk så lenge de ikke blir synlig sinte. Ikke la dyrene dominere deg.

jeg er sterk fysisk :p spiller fotball og trener på studio..men tror det er som folk nevner her, jeg tør ikke gjøre tilbake.

jeg er vokst opp til å være en "snill" gutt, men har fort skjønt at dette er feil.

den ene av disse folka er egentlig veldig grei, men tøffer seg innimellom. han andre er bare tard. jeg planlegger å gjøre noe mot han, slik at jeg får respekt av den egentlig veldig greie, og dermed slipper å konfrontere han, for vi er venner, det er vi.

Lenke til kommentar

det du burde gjøre er ikke å ty til vold, men om han tøffer seg og dytter seg eller noe skal du skjelle han ut med noe sånt som "herregud ta nå et hint iblant for fan" eller noe, og bare gå vekk, da skjønner han tegninga. Tror det blir verre om du blir med, siden han bare prøver å være tøff.

Lenke til kommentar

Hvis du skal gjøre noe, så gjør det da :p ikke ta det dagen etterpå, og det som alle sier med å ignorere ting, det funker på noen men ikke på alle. Når noe er fysisk er det ofte vanskelig å ignorere.

Men, ta en prat, si at du ikke liker det, fortsetter det så går du etter mannens største designfeil (tekstiklene, jeg mener de henger jo mellom bena, de ber jo om å bli sparket)

Men, drøy den så lenge som mulig med å gå etter designfeilen, det er ikke noe hyggelig og er en siste utvei.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Kjøp deg nye klær, begynn å tren og dra på fest :)

Det du kan gjøre er å bli svær også vil ingen prøve seg på deg ;) masse damer får du deg også vett

Endret av Slettet+132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...