Liquidant Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Forskere har sett på muligheten for at spill med høy intensitet kan forbedre synet. Les mer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 I går lurte min søster på hvordan det kan ha seg at jeg har så bra syn i en familie av brillebrukere. Dette kan jo forklare litt. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lukter av denne lang vei ^^ Lenke til kommentar
xdye Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Dette stod på jo på VG-nett på mandag. (kult med random mcgyver/chuck norris-avatarer btw. ) Endret 1. april 2009 av xdye Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Published online: 29 March 2009 | doi:10.1038/nn.2296 Burde ikke være en spøk da.. Men om det er det eller ei, så tror jeg det er fakta uansett. Det er en trening for øyet å kunne se sånne ting, om det er på en skjerm eller på et papir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lukter av denne lang vei ^^ Det beste er jo at det er sant. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg satser fullt og helt på at dette stemmer. Bare mamma ser på videospill blir hun kvalm og får vondt i hodet. Helt klart at gamere har et syn som er mer utviklet i en eller annen retning Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Øh.. mener å ha lest en artikkel om akkurat dette flere år tilbake(Tror det var en artikkel i samme blad som handlet om det nye spillet bf:vietnam som skulle komme). Det gikk på akkurat det samme. Også der skulle en gruppe mennesker spille et spill tror jeg. Mener at de spilte tetris. De hadde også vist framgang når det gjelder reaksjonstid. Pussig hvor lik artikkel/sak dette var Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er en kjent sak at man må ha svært bra øye/hånd koordinasjon for å spille spill som Unreal Tournament og Call of Duty. Når du ser noen skyte på det har du ikke tid til å tenke på hvilken knapp du må trykke for å hoppe til siden eller hvordan du skal bevege musen for å sikte. Det må gå automatikk i det. Logisk nok krever det også at du faktisk ser hva som foregår, og gjerne forutser så mye som mulig for å reagere enda litt raskere. Det igjen utvikler synet ditt, så du ser enda bedrei slike sammenhenger. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er ikke noe spøk dette, har stått andre plasser. Vg har skrevet om det 2 ganger tidligere, så hvorfor de hele tiden tar det opp igjen undrer jeg meg litt over. Men spill som cs (F.eks) påvirker syn og reaksjonsevne pga man hele tiden presser det til å bli bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er en kjent sak at man må ha svært bra øye/hånd koordinasjon for å spille spill som Unreal Tournament og Call of Duty.(...) +1 på den! Får gode minner fra LAN hvor COD2 var det som gjaldt. Ah, første spillet jeg gjennomførte uten å bruke juksekoder. Lenke til kommentar
Volbeat_fan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) ah... flott aa hore at man har en god grunn til aa fortsette med fps-spill Mener ogsaa jeg har hort om dette for, ja. Husker mitt forste fps spill, Doom 1. Ah, gode gamle dager, det. Endret 3. april 2009 av Volbeat_fan Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Forskere har sett på muligheten for at spill med høy intensitet kan forbedre synet. Les mer Jeg spiller Left 4 dead og der er det jo litt mørkt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg