Thrinduil Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei! Har skjedd noe litt merkelig, vet ikke om det er sånn eller ikke. Men det kommer opp helt feile avatarer (på meg blandt annet), som jeg ikke har valgt. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Forumet ble hacket for noen timer siden. Ueland kommer nok med mer informasjon senere :s Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ka faen? Jeg vil ikke ha mr. T som avatar Faen, nå er det chuck norris :/ Endret 1. april 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Forumet ble "hacket" for noen timer siden. Ueland kommer nok med mer informasjon senere :s https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1093562 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvorfor kan dere ikke bare spille med? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvorfor kan dere ikke bare spille med?Fordi folk som ikke skjönner det gaar meg paa nervene Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Haha, oppdaget det først nå . Edit: Dammit, var mr T... Endret 1. april 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvorfor kan dere ikke bare spille med?Fordi folk som ikke skjönner det gaar meg paa nervene Folk som avslører det går meg på nervene Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hahhahaha. nice april fool Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe stussa litt selv over Chucken min . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå