Fotofashion Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Portrett av Ina. og dette til min egen web side. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Som nevnt før så har jeg egentlig ikke peiling på portrett,men dette er ihvertfall veldig bra belyst. Ser ut som plasseringen sitter,og. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Likte utsnittet på den i farge best. Det andre kunne funka om du hadde kutta av mere ovenfra, synes jeg =) Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Teknisk sett funket dette vel bra, men det er liten eller ingen sammenheng mellom bildeteksten og ansiktsutrykket som jeg ser det. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Enig med de over, men halle hodet henne litt mot venstre? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg synes egentli øynene går mere mot de skinnende skinnene, istedenfor øyene. Trekker litt for mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Enig med de over, men halle hodet henne litt mot venstre? ? bildet er ikke tatt rett på nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå