RBW Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Corsair har nå lansert Voyager Port, et kjekt lite redskap for enkel sikkerhetskopiering. Les mer Lenke til kommentar
stavros Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Snedig, jeg har ønsket meg noe slikt. P.S Helvete irriterende med artikkelbildene som faller nedover idag. Edit: Det har visst gitt seg nå. Merkelig.. Endret 1. april 2009 av stavros Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 P.S Helvete irriterende med artikkelbildene som faller nedover idag. Edit: Det har visst gitt seg nå. Merkelig.. Tenkte det var pga datoen 1 april jeg Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 P.S Helvete irriterende med artikkelbildene som faller nedover idag. Edit: Det har visst gitt seg nå. Merkelig.. Det er bare en gang, pga 1. april. Syns at tingen er grei, men lurer på hvor smart den er. Om den greier å ta flere revisjoner av samme dokument, om den sjekker om dokumentet er det samme, eller bare overskriver den osv... Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 HAHA, jeg trodde det var en bug i Opera som gjorde at bildene datt ned i venstre hjørne....ble litt forfjamset ;-P Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hva i alle dager er poenget med den "docken"?? Så i stedet for å trykke "Backup now" med musa et sted så trykker man heller på den knappen på docken? Haha virker helt latterlig spør du meg Endret 2. april 2009 av tacomodo Lenke til kommentar
Xcistsense Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pris/tilgjengelighet ikke kjent? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=447287 Er det ikke denne da? 279kr var jo ikke så verst! Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pris/tilgjengelighet ikke kjent? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=447287 Er det ikke denne da? 279kr var jo ikke så verst! Pluss 100 ++ frakt ... Mye sml. med gratis(rsync). Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det skal vel være minnepinner og ikke minneminner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå