Gå til innhold

Hundeprogram på Animal Planet: få vite resultat

Anbefalte innlegg

Heisann!

Min mor er i syden og hun lurte på om jeg kunne følge med på et show på fredag for henne.. Det er et program som begynner klokken 22:00 på Animal Planet og som handler om konkurranse i hundefrisering.. skal være noe konkurranse..

Er det noen som ser på dette, eller følger med?

Hun ønsket først og fremst å vite resultatet om hvem som kom videre, men gjerne også hva slags oppgaver og sånn de fikk..

Problemet er at jeg helt ærlig ikke ser på dette, og hadde heller ikke tenkt til å bruke 1 time av fredagskvelden min på dette.. men, kanskje noen av dere som så på det? Eller kanskje hadde en mor selv som følger med!? :)

Tror dere resultat og review kommer på Animal Planet hjemmesiden?

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe.. vel, min min kan ikke akkurat det der med å laste ned.. :) ..og jeg har ikke akkurat sett mange Animal Planet program ligge der ute..

Vet ikke helt hvilken sesong.. er det flere? Det var noe hundefrisør-greier.. noe konkurranse! Går visstnok fredager klokka 22:00..

Sikkert bare å google.. kanskje..

Lenke til kommentar

hehe.. Tror de fleste, som meg, har kastet ut videospiller, og jeg vet faktisk ikke om noen som har DVD-opptaker..

Men, jeg vet om en som har sånn digital dekoder med harddisk som han tar opp.. kom jeg vel akkurat på.. vet dere hvordan det er å brenne ut, eller noe? Eller hvis det blir tatt opp på en sånn harddisk, blir det lagret som fil som man kan få ut på USB-pinne, eller noe?

Lenke til kommentar

Greia er at jeg ikke ønsker å se på en hel time! :) ..jeg trenger bare å vite resultat: hvem som kom videre og eventuelt hva de gjorde.. hehe.. Med videokamera stående på, så kan jeg like så gjerne se selv og gi tilbakemelding.. jeg hadde ønsket å gjøre andre ting på en fredagskveld! :) hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...