Hel Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen som har problemer med dette? Min avatar er endret uten samtykke og får ikke rettet det opp. Når jeg prøver å laste opp ny får jeg bare en ny bogus avatar. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Noen som har problemer med dette? Min avatar er endret uten samtykke og får ikke rettet det opp. Når jeg prøver å laste opp ny får jeg bare en ny bogus avatar. Forumet er blitt hacket! EDIT: Denne er også feilpostet. Endret 1. april 2009 av CK_ Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) regner med at det er på forumet du mener, så da er denne feilpostet. Forumet er hacket... :o Endret 1. april 2009 av Louigi Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ser ut som dette gjelder flere ja, men ikke dem som ikke har satt opp avatar. Endret 1. april 2009 av CK_ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Faen! Jeg har fått han negeren fra Rocky som avatar. Hva skjer? Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 mitt avaatar er normalt :'( Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 1. april... hmm EDIT: en dag man lurer andre... WTF :O tenkte eg aldri på... du er smart du Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 I dag er jeg også på full aprilsnarr-alert som hver 1.april. Jeg tror ingenting av ting jeg blir servert. :!: Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja'men! Kan ikke dere dra denne videre, istedenfor å avlive en morsom tråd så raskt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Eg har MacGyyyyyyveeeeeeeeeer Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Yay! Ny avatar. Chuck Norris, MacGyver og Mr. T tar over verden! Endret 1. april 2009 av Groening Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha lurte selv på hva som skjedde før jeg så min egen. Alle hadde plutselig Chuck Norris her og der . Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Dette må være dagens dårligste aprilspøk. Det har jo ingenting med hvem som "gikk på den eller ikke". jeg er nå ufrivillig med på en aprilsnarr der jeg skal få folk til å tro at jeg synes Mr.T er så kul at jeg vill ha han som avatar. Teit. Hadde man enda hatt mulighet til å endre. Edit: ser ut til at "det mrosomme" er at man ikke får lov til å laste opp avatar. Funker å velge en annen fra galleriet. Endret 1. april 2009 av Xell Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe - ble litt forfjamsa et lite sekund før jeg så at andre også hadde blitt tulla med. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Alle gir beskjed til [email protected] at avataren er fucka og sånn Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Kan se ut som et regelrett forum-hack ja, bil-avataren min er borte vekk og erstattet av en eller annen muskelbunt. Redigering: Avataren endrer seg dessuten hver gang jeg poster eller skifter underforum. Redigering 2: Bildeformatet er chuck.php (til opplysning). Åpnet i en teksteditor begynner den slik: ˇÿˇ‡JFIF``ˇ·fExifII*>F(1N``Paint.NET v3.36ˇ€C (mine uthevinger) Endret 1. april 2009 av SeaLion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg