LucarioX Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gikk rett på den dere hadde i fjor, men lot meg dessverre ikke lure denne gangen. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Morsomt! MacGyver gjør seg som avatar, altså! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er conficker. Kontoen til ueland er hacket og conficker har lært seg å skrive foruminnlegg på norsk. Passordbytte har ingen hensikt da vi alle sitter med keylogs i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har ikke avatar jeg, slipper å sende e-post, kan heller bruke tida mi på å lure folk. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg skulle akkurat endre passord da jeg kom på "ØHH, APRILSNARR!" Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Burde være obligatorisk med disse avatarene. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) OMG, HW.no var også bugga, holdt musepila på diverse saker så forsvant de jo bare, men funker jo nå. Hihi, 1 april er så funny dag.. Not! EDIT: er var.. WTF? var passer bedre Endret 1. april 2009 av aGal Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Som en liten hevn på denne aprilspøken kan vi jo alle sammen legge inn en tilbakemelding om at avatar-funksjonen er bugga. Ser at en allerede har gjort det.... Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Søren da! Jeg gikk RETT på!!! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe, derfor folk har så mye bra avatarer i dag, ja Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Men hva skjer med at folk begynner å skifte tilbake nå. Er da ikke noe morsomt det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gikk rett på den dere hadde i fjor, men lot meg dessverre ikke lure denne gangen. Hvilken var nå det? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Opera sin aprilspøk er best da: Endret 1. april 2009 av SVD Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Opera sin aprilspøk er best da: Haha, dritbra Ser han fyren har litt problemer med å holde seg alvorlig Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ser ut som endel gikk på den, artig Uelands siste sprell før han forsvinner som o'store driftsguru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå