Movieheart Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bildet endres etterhvert som du poster tror jeg. Har i hvertfall sett en 2-3 forskjellig på meg selv så langt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Endre emnetittelen tilbake! Indeed Yes! Do it! Do it! Do it! Møtes midt på. Forøvrig er ingen avatarer slettet, dette er kun litt magi på serversiden. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Bra aprilspøk! Endret faktisk passordet mitt, men gikk opp for meg at det var 1. april 5 sekunder etterpå Endret 1. april 2009 av Iceman. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 OK, la oss naa fylle resten av traaden med bekymrede innlegg slik at de som hopper bakerst i traaden blir lettere lurt Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skitt! Flaks at de ikke gjorde noe mer enn dette. Dumme hackere! Tenk om de gjør det igjen. Har forumet forbedret sikkerheten? (@Rabbid) Ueland kan gjerne skjule hintet sitt litt bedre for min del. Litt som dette, halvparten gidder sikkert ikke å klikke seg så langt inn. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hey, hadde det ikke vært artig å la alle innleggene som ble postet beholde de avatarene de hadde da de ble postet senere? Mao en haug med MacGyvers, Chucks og Mr. T-s som er postet 1. april... Selv synes jeg de kunne brukt dette bildet i stedet. http://url.hw.no/?vi Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har i hvertfall sett en 2-3 forskjellig på meg selv så langt. Jeg trodde at ens egen avatar var uendret, mens alle andre ble McGyver/Norris/Mr. T. Jeg ser i hvert fall min egen avatar hele tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Endre emnetittelen tilbake! Indeed Yes! Do it! Do it! Do it! Møtes midt på. Forøvrig er ingen avatarer slettet, dette er kun litt magi på serversiden. yaaaaaaaay! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg trodde at ens egen avatar var uendret, mens alle andre ble McGyver/Norris/Mr. T. Jeg ser i hvert fall min egen avatar hele tiden. Samme her. Selv later jeg som det er fordi jeg har 1337-skills i avataring. ^^ Endret 1. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er noen som gikk på den =( Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hey, hadde det ikke vært artig å la alle innleggene som ble postet beholde de avatarene de hadde da de ble postet senere? Mao en haug med MacGyvers, Chucks og Mr. T-s som er postet 1. april... Selv synes jeg de kunne brukt dette bildet i stedet. http://url.hw.no/?vi Helt enig... Hmm, what?! Gikk rett på, jeg... Lenke til kommentar
ukjent bruker Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Elendig spøk av elendige folk. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Elendig spøk av elendige folk. Yey, påskekrim! Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skjønte det med en gang. Har vært utrolig observant idag, hater å bli lurt! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Groenn, du sier det var aprilsnarr nå, men...Nja, tror deg ikke. Skjønner problemet. Nå kan vi se litt på hvilke formål vi oppnår med den videre utvikling, og hvor vi kan vurdere å plassere ulik kompetanse og behov. Så kan vi eventuelt komme tilbake til saken din Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var innom her første gang i morges. Og det tok faktisk litt tid før 1. Apriltanken tikket inn. Godt at emnetittlen ble endret tilbake. Men det er jo aldri godt å vite. I disse dager kan alt skje. Hackere har jo klart å komme inn i selveste Pentagon... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 <--- Min avatar =DDet er fordi du bruker en standard-avatar, de blir ikke erstattet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå