Gå til innhold

[Aprilspøk]Forumet er blitt hacket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj. Nå ble trådnavnet forandret. Unødvendig spør du meg. Det er mange som ikke ser denne før seinere i dag. Og de bør få sjansen til å bli lurt de også. Det er urettferdig gjort mot dem å sette [aprilspøk] i trådnavnet! JEG FORLANGER EN UFOBEHOLDEN BEKLAGELSE FRA STYRET!

Eg også,

no skal eg slutte å bruke forumet hvis dokker ikke fjerner aprilspøk i emnetittelen.

Eg e så pottesur nå at asså.

Det samme som dem.

Lenke til kommentar

Morsom spøk. :wee:

Lurte på hva som var greia med Chuck Norris og plutselig var det mange flere MacGyver-avatarer enn det jeg kunne huske. Det var også en merkbar endring i Mr. T-avaterer.

Trodde det var en eller annen samlet aksjon jeg hadde gått glipp av, men da jeg så at til og med administratorene kledde seg i nye farger måtte jeg en tur på forsiden. :D

Selv om noen ikke tar en spøk er ikke det en grunn til å spoile spøken for alle som ikke henger på forumet på skole/jobb. Endre emnetittelen tilbake!

Lenke til kommentar
Det er anbefalt å ha forskjellige passord, det du har på emailen og det du bruker når du logger inn på forum/små nettsider burde ikke være det samme.

Pffft. Gjør som meg, få deg nytt passord når du sletter cookies osv osv og sett på automatisk innlogging :) .

Lenke til kommentar

Morsomme greier dette. Skjønte det dog med en gang jeg så topicen at dette bare var en spøk. 1. april er dagen jeg ikke tror på noe. Så hvis noen går til krig mot Norge 1. april tar jeg det med knusende ro. :p

Morsomt med avatarene dog. Godt gjennomført!

EDIT: Blir de endret med tiden? Hadde MacGyver tidligere...

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...