Samcki Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Heh, ja sånn er det vel på denne datoen. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Æsj. Nå ble trådnavnet forandret. Unødvendig spør du meg. Det er mange som ikke ser denne før seinere i dag. Og de bør få sjansen til å bli lurt de også. Det er urettferdig gjort mot dem å sette [aprilspøk] i trådnavnet! JEG FORLANGER EN UFOBEHOLDEN BEKLAGELSE FRA STYRET! Eg også, no skal eg slutte å bruke forumet hvis dokker ikke fjerner aprilspøk i emnetittelen. Eg e så pottesur nå at asså. Det samme som dem. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ene manageren her endret profilepictures på alle i Engineering avdelingen til Muppets, morsomt påfunn, samme med avatarene her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ok nå er jeg den gunstige posisjon, at det er bare å komme tilbake å si at det hele var aprilsnarr. Så får spørmålet om det virkelig var det eller ikke stå ubesvart Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er anbefalt å ha forskjellige passord, det du har på emailen og det du bruker når du logger inn på forum/små nettsider burde ikke være det samme. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ok nå er jeg den gunstige posisjon, at det er bare å komme tilbake å si at det hele var aprilsnarr. Så får spørmålet om det virkelig var det eller ikke stå ubesvart Som jeg "sa" för: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Siden dere skrev aprilsnarr i topic allerede nå, så ble jeg ikke lurt. Men morsomme avatarer. Endret 1. april 2009 av Mirann Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ok nå er jeg den gunstige posisjon, at det er bare å komme tilbake å si at det hele var aprilsnarr. Så får spørmålet om det virkelig var det eller ikke stå ubesvart Har du fått nok oppmerksomhet? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Morsom spøk. Lurte på hva som var greia med Chuck Norris og plutselig var det mange flere MacGyver-avatarer enn det jeg kunne huske. Det var også en merkbar endring i Mr. T-avaterer. Trodde det var en eller annen samlet aksjon jeg hadde gått glipp av, men da jeg så at til og med administratorene kledde seg i nye farger måtte jeg en tur på forsiden. Selv om noen ikke tar en spøk er ikke det en grunn til å spoile spøken for alle som ikke henger på forumet på skole/jobb. Endre emnetittelen tilbake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Uten tvil en aprilsspøk som fikk utrolig mye oppmerksomhet her på forumet ^^, Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Endre emnetittelen tilbake! Indeed Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er anbefalt å ha forskjellige passord, det du har på emailen og det du bruker når du logger inn på forum/små nettsider burde ikke være det samme. Pffft. Gjør som meg, få deg nytt passord når du sletter cookies osv osv og sett på automatisk innlogging . Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Morsomme greier dette. Skjønte det dog med en gang jeg så topicen at dette bare var en spøk. 1. april er dagen jeg ikke tror på noe. Så hvis noen går til krig mot Norge 1. april tar jeg det med knusende ro. Morsomt med avatarene dog. Godt gjennomført! EDIT: Blir de endret med tiden? Hadde MacGyver tidligere... Endret 1. april 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Artig spøk og medfølgende tråd dette Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Endre emnetittelen tilbake! Indeed Yes! Do it! Do it! Do it! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Endre emnetittelen tilbake! Indeed Yes! Do it! Do it! Do it! NAO plz! Lenke til kommentar
amouth Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 *se hvilket bildet jeg fikk* Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Groenn, du sier det var aprilsnarr nå, men... Nja, tror deg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå