Gå til innhold

[Aprilspøk]Forumet er blitt hacket

Anbefalte innlegg

Takler man ikke en aprilsnarr som dette er det bare å holde seg unna forumet fram til i morgen.

Det skal nok bli mye lenger enn det, vær sikker :mad:

Men jeg forventer en ubetinget beklagelse fra styret.

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en dårlig spøk, jeg er blitt pottesur, og har ikke mer å si.

Takk for meg. :grumpy:

Takk for latteren.

Tror ikke akkurat administrasjonen ville risikert og utgitt alt. Du burde logge ut til i morgen, for å være sikker ;) .

Håper også vi kan beholde avataren resten av året :!: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Æsj. Nå ble trådnavnet forandret. Unødvendig spør du meg. Det er mange som ikke ser denne før seinere i dag. Og de bør få sjansen til å bli lurt de også. Det er urettferdig gjort mot dem å sette [aprilspøk] i trådnavnet! JEG FORLANGER EN UFOBEHOLDEN BEKLAGELSE FRA STYRET!

Lenke til kommentar
Æsj. Nå ble trådnavnet forandret. Unødvendig spør du meg. Det er mange som ikke ser denne før seinere i dag. Og de bør få sjansen til å bli lurt de også. Det er urettferdig gjort mot dem å sette [aprilspøk] i trådnavnet! JEG FORLANGER EN UFOBEHOLDEN BEKLAGELSE FRA STYRET!

Eg også,

no skal eg slutte å bruke forumet hvis dokker ikke fjerner aprilspøk i emnetittelen.

Eg e så pottesur nå at asså.

Lenke til kommentar
Nei fy, nå er jo spøken spoila. Tenk på alle som ikke logger seg på før etter jobb/skole! >_<

Samme tenkte jeg. Det er for dumt å ødelegge moroa for så mange bare frdi det er EN som ikke eier noen som helst sans for humor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...