Delvis Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Takler man ikke en aprilsnarr som dette er det bare å holde seg unna forumet fram til i morgen. Det skal nok bli mye lenger enn det, vær sikker Men jeg forventer en ubetinget beklagelse fra styret. Endret 1. april 2009 av groenn Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Der var du igjen! I am so smart! S-M-R-T! Endret 1. april 2009 av Groening Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Takler man ikke en aprilsnarr som dette er det bare å holde seg unna forumet fram til i morgen. Det skal nok bli mye lenger enn det, vær sikker Haha... Er det mulig? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Det er en dårlig spøk, jeg er blitt pottesur, og har ikke mer å si. Takk for meg. Takk for latteren. Tror ikke akkurat administrasjonen ville risikert og utgitt alt. Du burde logge ut til i morgen, for å være sikker . Håper også vi kan beholde avataren resten av året :!: . Endret 1. april 2009 av chokke Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehehe. Selv synes jeg dette var en god spøk Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 jeg tok ingen sjangser, så jeg endra likegodt passordet Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kjekt for dere som fikk ny avitar... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Men jeg forventer en ubetinget beklagelse fra styret. Hvorfor i all verden det? Fordi du ikke tar en spøk? Kjekt for dere som fikk ny avitar... Tror du ikke fikk ny fordi du har en av standard-avaterene. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kjekt for dere som fikk ny avitar... Du faar ikke siden du bruker en av avatarene som fölger med IP.Board. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hahaha Groenn, nå må du slutte. Mine magemuskler blir sliten av leeingen XD Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nå står det aprilspøk i tittelen. Fornøyd groenn? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og der fikk groenn viljen sin. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Takler man ikke en aprilsnarr som dette er det bare å holde seg unna forumet fram til i morgen. Det skal nok bli mye lenger enn det, vær sikker Men jeg forventer en ubetinget beklagelse fra styret. http://no.wikipedia.org/wiki/Aprilsnarr Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fin tittel nå må jeg si Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Æsj. Nå ble trådnavnet forandret. Unødvendig spør du meg. Det er mange som ikke ser denne før seinere i dag. Og de bør få sjansen til å bli lurt de også. Det er urettferdig gjort mot dem å sette [aprilspøk] i trådnavnet! JEG FORLANGER EN UFOBEHOLDEN BEKLAGELSE FRA STYRET! Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg trur det han sier er en aprilspøk i seg selv:P Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei fy, nå er jo spøken spoila. Tenk på alle som ikke logger seg på før etter jobb/skole! >_< Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 jeg tok ingen sjangser, så jeg endra likegodt passordet Det var dumt gjort! Alle som har endra passord vil bli satt opp i en liste som blir publisert i mårra, med passordet du endret til! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Æsj. Nå ble trådnavnet forandret. Unødvendig spør du meg. Det er mange som ikke ser denne før seinere i dag. Og de bør få sjansen til å bli lurt de også. Det er urettferdig gjort mot dem å sette [aprilspøk] i trådnavnet! JEG FORLANGER EN UFOBEHOLDEN BEKLAGELSE FRA STYRET! Eg også, no skal eg slutte å bruke forumet hvis dokker ikke fjerner aprilspøk i emnetittelen. Eg e så pottesur nå at asså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei fy, nå er jo spøken spoila. Tenk på alle som ikke logger seg på før etter jobb/skole! >_< Samme tenkte jeg. Det er for dumt å ødelegge moroa for så mange bare frdi det er EN som ikke eier noen som helst sans for humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå