Smågal Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lukter 1. april spøk gitt... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei det mener jeg helt seriøst. Som sagt synes jeg det er uakseptabelt å rote med brukernes profiler som Aprilspøk. Hvem pokker har noe med å legge inn avatere hos andre de ikke har bedt om? At noen synes dette er morsomt sier sitt om det barnslige nivået. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei det mener jeg helt seriøst. Som sagt synes jeg det er uakseptabelt å rote med brukernes profiler som Aprilspøk. Hvem pokker har noe med å legge inn avatere hos andre de ikke har bedt om? At noen synes dette er morsomt sier sitt om det barnslige nivået. Oisann, noen har visst stått opp på feil side av sengen i dag? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Noen har tydeligvis stått på feil side av senga i dag. EDIT: Hey! EvenruD! Don't steal my lines! Endret 1. april 2009 av Groening Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 "There's one in every family... two in mine, actually." Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen har tydeligvis stått på feil side av sengen i dag. I saw what you did there. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei, kom igjen, da... Hvem bryr seg vel om det er bilde av Chuck Norris, MacGyver, Mr. T eller en selvvalgt avatar? Det er jo bare festlig! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen har tydeligvis stått på feil side av senga i dag. EDIT: Hey! EvenruD! Don't steal my lines! Mehe, 2 fast 4 you Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 groenn: Hadde alle PM, avatarer, og brukere stått i fare, tror jeg helle de ville deaktivert hele forumet inntil de hadde rettet opp alt. Hvem har sensitiv informasjon i innboksen på et forum? Slutt å whine så ekstremt. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, nettopp. PM-ene mine har ikke akkurat pinkoder og lignende. Kan du ikke heller bare nyte den kjekke spøken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er en dårlig spøk, jeg er blitt pottesur, og har ikke mer å si. Takk for meg. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Men alikevel kommer du til å poppe tilbake i denne tråden snart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei det mener jeg helt seriøst. Som sagt synes jeg det er uakseptabelt å rote med brukernes profiler som Aprilspøk. Hvem pokker har noe med å legge inn avatere hos andre de ikke har bedt om? At noen synes dette er morsomt sier sitt om det barnslige nivået. Her. Ta denne. Du trenger det! Ta en spøk liksom. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hey, hadde det ikke vært artig å la alle innleggene som ble postet beholde de avatarene de hadde da de ble postet senere? Mao en haug med MacGyvers, Chucks og Mr. T-s som er postet 1. april... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Takler man ikke en aprilsnarr som dette er det bare å holde seg unna forumet fram til i morgen. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette her var no bare tragisk. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette her var no bare genialt. Agree! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå