Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei vet dere hva, en gjeng fra Bangladesh tenkte at 1. april skulle de bytte ut alle avatarene på et norsk forum. Og i tillegg skaffe alle sine passord og PM-er. Det er egentlig ingen spøk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lukter 1. april spøk gitt...Captain Obvious to the rescue! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Der ser dere, folk er i tvil om det er spøk eller ikke. Anmoder om å få det avklart snarest. Hvem vet; noe sånt kan faktisk skje på 1 April, og da tror mange det er spøk. Derfor er dette ikke noe lurt. Endret 1. april 2009 av groenn Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Og samtidig tok disse hackerene fra Bangladesh å ødla alle sidene i tek-nettverket! Nå får vi ikke lov til å lese artiklene våre før vi trykker F5! Endret 1. april 2009 av Groening Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei vet dere hva, en gjeng fra Bangladesh tenkte at 1. april skulle de bytte ut alle avatarene på et norsk forum. Og i tillegg skaffe alle sine passord og PM-er. Det er egentlig ingen spøk i det hele tatt. Et slikt angrep kan fint se ut som om det kommer fra, f.eks, Bangladesh. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha. Jeg lurte på hvorfor alle ble så veldig hekta på Mr. T plutselig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 og så ble jo PM'ne nevnt. Hva med alle de som har fjernet dem nå pga dette? Har hvertfall fjernet min Avater og endret passord for å være sikker. Kan noen med myndighet nå være voksne nok til å avkrefte eller bekrefte hva som er tilfelle her..? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lol, Chuck Norris på meg, faktisk! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) groenn: Maa nesten le litt her, om dette ikke var en aprilsnaar saa hadde garantert en av de fire-fem moderatorene som har vært innom her i det siste sagt i fra. Og om du pröver aa "spille med" og skape panikk: . Endret 1. april 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Exif-bilde: Bilderetning: 1 Dato og tid for siste filendring: 2008:03:10 21:35:10 Bildebeskrivelse: Chuck Norris, weapon of mass destruction according to his internet fans. Opptaksutstyr produsert av: Epson Bildeopptak gjort med modell: Exp10000XL Programvare: Paint.NET v3.36 Bildet er skapt av: TROY MCCLEARY Opphavsrett: 06 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Er nå noen moderatorer her å leser nå, og de har ikke sagt at dette er ekte. Tviler sterkt på at dette ikke er en aprilsnarr. EDIT: Tviler ikke, vet at dette er aprilsnarr. Endret 1. april 2009 av Groening Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg bytta passord med en gang. Ufint! Ok, Chuck. He, he..... Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var Chuck Norris på profilen, men når jeg postet sist var det MacGyver. Spøken blir enda morsommere for de som ikke klarer å ta den som en spøk. :!: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kommer til å vurdere sterkt å slutte på forumet etter dette. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, jeg trodde det var den offisielle MacGyverdagen i dag eller noe sånt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Alle som derfor ønsker å få avataren sin reddet må i løpet av dagen sende en e-post til [email protected] så vil det bli ordnet for deg. SEND! SEND! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 hoff det er gøy, men er nok noen andre tråder der ute som ikke er så lette og skjønne.. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Oh, det burde vi ha! dag i året der alle må ha enten Chuck, MacGyver eller Mr. T avatar. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, seriøst? Kutte ut forumet pga en aprilspøk? Nå har jeg hørt (lest) det også... Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sikkert en aprilspøk det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå