Panter Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Problem og problem, men som aprilspøk var den fryktelig dårlig og bryter med alle uskrevne "regler" for hvordan en aprilspøk skal være. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Underholdende tråd må si,og personer som tar seg nær av det gjør alt så mye mere værdt. Forslag til "actionhelter" neste 1 april: Osama Bin Laden Muhammed Atta Mullah Krekar Edit: Bytta ut R.Mugabe med Atta,Mugabe er jo diktator. Starter med "kråkar" som avatar Endret 2. april 2009 av spaltcha Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Han skrev "problemet", ikke "poenget". Meg blind. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det verste var at angrepet kom fra Bangladesh. Mesteparten av folka der har ikke råd til PC engang, så synes det var rart at det landet ble brukt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Faen, jeg ble så jævlig lurt. Jeg og LueDotten skiftet jo passord fort som faen. Håpløst. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eg antar dei meiner hacket når dei skriv det, cracking er ikkje same sak. Så vidt meg bekjent er det stikk motsatt Fin aprilspøk Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Selv synes jeg nå det var litt snålt å avsløre at dette var en aprilsnarr i første innlegg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det ble jo ikke avslørt da. Sånn egentlig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Vel, nå vil jeg si at tittelen; "[Aprilspøk]Forumet er blitt hacket", samt teksten; "Psst, har du sjekket dagens dato?" i førstepost, gjør det hele ganske åpenbart. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette ble nok lagt til senere. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) på samme dag.. så om du logga på første gong i seks-tida, så var det for seint Endret 4. april 2009 av Alliha Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Var nok fordi enkelte brukere ble veldig sure... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tror det har litt å gjøre med at en bruker gikk helt berserk og sa det var galskap å tulle med slikt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Selv logget jeg på rundt halv-seks og merket ingenting til dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Den spoileren var der da jeg kom hjem rundt 2-tida. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det tok ikke lang tid før folk begynte å kjefte. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 kjefte på noko sånt? sans for humor ftw! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 kjefte på noko sånt? sans for humor ftw! Du skulle ha vært i tråden på onsdag. Var en fyr som klikka helt. Mente at ledelsen ikke kan skifte avatarer til andre brukere uten deres samtykke. :!: Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg var pålogga 1.april her, men merka ingenting forandringer jeg :s Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dette ble nok lagt til senere. Jepp, det ble det. Første gangen jeg var innom var tråden faktisk stengt. Kansje pga. at ingen skulle avløre og skrive at det var aprilsnar med en gang. Men det kom jo på trykk rimelig fort. Men avsløringen kom ikke md en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå