Glenn Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gikk fem på først, hehe. Men skjønte det etterhvert Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ...dette var den beste aprilsspøken dere kom på? Ånei, det ble noe tull med avaterer...care? Tro meg, det var care for enkelte. :!: Lenke til kommentar
Panter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen, les OP, som tydeligvis ikke helt skjønner hva som kjennetegner en 1. aprilspøk. Dette var ikke en slik. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 bytta passord og alt ting jeg Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Første jeg tenkte når jeg så linken til artikkelen var "aprilsspøk" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vel, det var enkelte som ble lurt som gikk helt bananas og trua moderatorer på livet og at de måtte bli overkjørt og skreik og banna til alle som snakka til dem om å skjerpe seg, så det var vel vellykket på et vis Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Folk ble lurt, folk ble litt små forbanna, og vi med god humor syns det var morsomt, så i mine øyne var den ganske vellykket Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 akkurat som det skal være , at "enkelte" som ikke tålte en fleip ikke var mann nok til å innrømme at han gikk rett på, og begynte med personangrep i etterkant er utstyrlig morsomt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) *vil se Chuck Norris avatar* Hvor kan jeg finne de gamle avatarene? Noen av dem var jo geniale D: https://www.diskusjon.no/chuck.phpfor de som vil "snappe" opp bildene Bruk denne og veksle URL fra 1 til 8, ikke så.. random https://www.diskusjon.no/gfx/chuck/8.jpg Endret 2. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fikk vidar@.... noen mail fra brukere? At noen hillbillies ble forbannet over en avtarspøk og følte seg overkjørt , et innbrudd i det helligste privatliv og kommer med personangrep og trusler sier bare litt om brukeren mener nå jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det kom mail ja. Litt av tanken bak spøken var; -Folk er tidvis særdeles uforsiktig med bruken av pm. Sender rundt mye sensitivt og enkelte bruker det også til ulovligheter. Kanskje folk kan reflektere litt over bruken og være litt mer forsiktig. Det blir tross alt lagret hos en tredjepart og ikke på egen maskin. Dette gjelder forøvrig all bruk av sosiale medier. Folk er villig til å lagre mye rart om seg selv hos andre, noe som kan være å leke med ild. -Brukere bytter sjelden passord. Det finnes selvfølgelig få ting som er viktigere enn Diskusjon.no-kontoen, så kanskje noen med et bedret sine rutiner. -Endring av avatar. Vel, det var geeky-gøy. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvor mange mail kom der om temaet da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg synes det var en morsom spøk jeg, men var vell noen som ikke tålte det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Byttet faktisk passord på forskjellige sider selv om det var en aprilspøk, så det var topp at diskusjon minnet meg på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er ikke begrepet "hacket" feil? Mener dere ikke "cracket"? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Eg antar dei meiner hacket når dei skriv det, cracking er ikkje same sak. Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg forstår ikke helt hva som var problemet med denne aprilspøken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg forstår ikke helt hva som var problemet med denne aprilspøken Ha det gøy. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Han skrev "problemet", ikke "poenget". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå