Gå til innhold

[Aprilspøk]Forumet er blitt hacket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja.. Dette ble en virkelig lang og stor topic. Ikke så rart. Reagerte ganske sjokket når det sto: "Forumet er blitt hacket"

Regna med det var en spøk. Men et annet forum jeg sitter på av og til ble faktisk hacket for under en måned siden. Der hadde hackerne bare tatt epostlista og brukt til å sende ut en "advarsel" til samtlige brukere om at de var blitt på serversiden infisert og så var det en medfølgende link til et program som skulle sikre oss at vi ikke ble smittet. Problemet er bare at de skrev mailen på engelsk og det var et norskspråklig forum.

Lenke til kommentar

Men Quakecry fikk i hvert fall oppnådd å bli dagens Kronidiot. Så vi fpr håpe han ikke tar igjen og hacker forumet på virkelig :ohmy:

Skal slutte og tulle nå :p

@ Lars.

Var ganske sikker på at det var en spøk jeg også. Dette er jo 1. April. Dagen man ikke må tro på noen ting!

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar

Jeg husker tilbake når amatør-forumet til en anna forumbruker ble hacket av islamske ekstremister, fordi han hadde posta noe tull om Muhammed-tegningen. Forside var bytta ut med et fint bilde fra Bagdad og en hebraisk sang. Og hver gang han lasta opp sida si pånytt, ble den tatt ned like fort og erstattet med allah allah sida :D

Lenke til kommentar
Jaja.. Dette ble en virkelig lang og stor topic. Ikke så rart. Reagerte ganske sjokket når det sto: "Forumet er blitt hacket"

Regna med det var en spøk. Men et annet forum jeg sitter på av og til ble faktisk hacket for under en måned siden. Der hadde hackerne bare tatt epostlista og brukt til å sende ut en "advarsel" til samtlige brukere om at de var blitt på serversiden infisert og så var det en medfølgende link til et program som skulle sikre oss at vi ikke ble smittet. Problemet er bare at de skrev mailen på engelsk og det var et norskspråklig forum.

Ja, dette skjønte jo vi var spøk. Hvorfor skal det akkurat skje på 1. april? :p

Lenke til kommentar

Ja, dette skjønte jo vi var spøk. Hvorfor skal det akkurat skje på 1. april? :p

Ja. Det er jo nettopp det. 1. April = Dagen man ikke må tro på noen ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...