Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette er en av de beste trådene jeg har sett på lenge, og krydderet som vi fikk tilsatt med hjelp av sure medlemmer gjorde bare det hele over 8000 ganger bedre. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nå sporer det sånn av her at tråden like godt kan stenges? Før du truer noen flere på livet. Har ikke truet noen på livet. Det blir så feil som det kan bli. Jeg håper selvfølgelig ikke Ueland blir skadet/noen i familien. Men når jeg blir veldig sinna sier jeg slike ting avogtil. Så du lar deg hisse opp så jævlig for dette lille her? Skaff deg selv kontroll, og ta en spøk. Men så har jeg vært i krigshumør før idag også. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 hahahahaha.. I C WAT U DID THAR edit; det gjorde visst Prophet også Åja haha så det nå Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nå sporer det sånn av her at tråden like godt kan stenges? Før du truer noen flere på livet. Har ikke truet noen på livet. Det blir så feil som det kan bli. Jeg håper selvfølgelig ikke Ueland blir skadet/noen i familien. Men når jeg blir veldig sinna sier jeg slike ting avogtil. Så du lar deg hisse opp så jævlig for dette lille her? Skaff deg selv kontroll, og ta en spøk. Men så har jeg vært i krigshumør før idag også. Ingen grunn til at det skal gå utover andre. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lol, enig, sure medlemmer gjør det hele enda morsommere. :!: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja! Det gjør det vell. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvis jeg ser noen av innleggene jeg postet i Gullkorn-tråden blir jeg sur, selvom de postene neppe var et gullkorn. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 hahaha Quakecry er dermed kronet til dagens kronidiot Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lol, enig, sure medlemmer gjør det hele enda morsommere. :!: Enig i det ja Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gikk rett på jeg. Tenkte ikke over at det var 1. april. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvis jeg ser noen av innleggene jeg postet i Gullkorn-tråden blir jeg sur, selvom de postene neppe var et gullkorn. Neppe, men vi glemmer det ikke Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 hahaha Quakecry er dermed kronet til dagens kronidiot Støttes! :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Quakecry er som sagt bare et troll. Han snarrer alle trill rundt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Kan ikke være kronidiot når jeg ikke liker Kroneis. Programvare: Helt korrekt. Jeg er et stort og skummelt troll! Endret 1. april 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Quakecry er som sagt bare et troll. Han snarrer alle trill rundt. For hans egen skyld: Jeg håper han troller. For oss resten: Håper han er dønn seriøs, blir mye morsommere da. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) ? skulle det være morsomt? EDIT: til forrige post Endret 1. april 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan ikke være kronidiot når jeg ikke liker Kroneis. Men du er fortsatt dagens kronidiot uannsett! Gratulerer med en ny rank: Kronidiot Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) hahaha Quakecry er dermed kronet til dagens kronidiot Denne dagen er ikke ferdig enda.... Da slutter vi "mobbingen" av folk her i huset. ps. ja jeg vet, er en gammel grinebiter og gledesdreper.. Endret 1. april 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå