Programvare Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Quakecry aprilsnarrer dere så jævlig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Quakecry aprilsnarrer dere så jævlig. Det gjør jeg ikke. Er heller dere som er så retarda at dere ikke skjønner noenting. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jada vi er alle retards og skjønner ingenting. Go cut yourself, emo plixx? Haha, jeg rakk å grabbe Mr T før han forsvant. Yessss!!! Endret 1. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jada vi er alle retards og skjønner ingenting. Go cut yourself, emo plixx?Haha, jeg rakk å grabbe Mr T før han forsvant. Yessss!!! Jeg er faen ikke en emo. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Quakecry aprilsnarrer dere så jævlig. Det gjør jeg ikke. Er heller dere som er så retarda at dere ikke skjønner noenting. Genialt! Fortsett! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Fortsett Endret 1. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Når jeg tenker over det så er spøk rundt sikkerhetsrelaterte ting som passord et kraftig overtramp, samme hvor usannsynlig det enn måtte være, så er og blir slike ting helligbrød. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Quakecry aprilsnarrer dere så jævlig. Det gjør jeg ikke. Er heller dere som er så retarda at dere ikke skjønner noenting. Mulig jeg er retardet. For du har rett. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor du tok deg så nær. Fokrlar gjerne nærmere. Hvordan har du tatt skade av dette? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det gjør jeg ikke. Er heller jeg som er så retarda at jeg ikke skjønner noenting. Indeed. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg synes de fallende hw-artiklene var mer skremmende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 United-avatar tilbake. Herlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg synes de fallende hw-artiklene var mer skremmende.OG JEG SYNES MORA DI VAR SKREMMENDE! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Quakecry aprilsnarrer dere så jævlig. Det gjør jeg ikke. Er heller dere som er så retarda at dere ikke skjønner noenting. Mulig jeg er retardet. For du har rett. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor du tok deg så nær. Fokrlar gjerne nærmere. Hvordan har du tatt skade av dette? Fordi det var en jævla idiotisk og frekk ting å gjøre. Lure folk sånn. Bare fordi Ueland er så fantastisk, han er forumets GUD så er det forferdelig så fort noen sier noe negativt om ham. Sorry Ueland tilhengere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fordi det var en jævla idiotisk og frekk ting å gjøre. Lure folk sånn. Bare fordi Ueland er så fantastisk, han er forumets GUD så er det forferdelig så fort noen sier noe negativt om ham. Sorry Ueland tilhengere. Jeg ser ingenting frekt med det. Du, min venn, tar feil. Face it. Du fikk midlertidig en annen avatar i noen timer. Og så gikk det tilbake til normalen. Hvordan kan dette være frekt? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg synes de fallende hw-artiklene var mer skremmende.OG JEG SYNES MORA DI VAR SKREMMENDE! Faen!!!! Rick Roll'd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Face it, du ble lurt og griner som en liten unge her. Alle ler av deg. Get over it. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Fordi det var en jævla idiotisk og frekk ting å gjøre. Lure folk sånn. Tror du trenger å sette deg litt bedre inn i hva dagen i dag egentlig går ut på: http://no.wikipedia.org/wiki/Aprilsnarr Du vil få slikt tullball inn i alle åpninger frem til klokka slår 00:00 i kveld. Get over it! Endret 1. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Og når noen har vært i ekstremt dårlig humør i hele dag så gjorde denne spøken meg enda surere. Det skal dere vite, når jeg er i dårlig humør lar jeg det gå ut over andre, spesiellt når de andre får meg mer irritert. Endret 1. april 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå