Gå til innhold

[Aprilspøk]Forumet er blitt hacket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quakecry aprilsnarrer dere så jævlig. :p

Det gjør jeg ikke. Er heller dere som er så retarda at dere ikke skjønner noenting.

Mulig jeg er retardet. For du har rett. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor du tok deg så nær. Fokrlar gjerne nærmere. Hvordan har du tatt skade av dette?

Lenke til kommentar
Quakecry aprilsnarrer dere så jævlig. :p

Det gjør jeg ikke. Er heller dere som er så retarda at dere ikke skjønner noenting.

Mulig jeg er retardet. For du har rett. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor du tok deg så nær. Fokrlar gjerne nærmere. Hvordan har du tatt skade av dette?

Fordi det var en jævla idiotisk og frekk ting å gjøre. Lure folk sånn. Bare fordi Ueland er så fantastisk, han er forumets GUD så er det forferdelig så fort noen sier noe negativt om ham. Sorry Ueland tilhengere.

Lenke til kommentar
Fordi det var en jævla idiotisk og frekk ting å gjøre. Lure folk sånn. Bare fordi Ueland er så fantastisk, han er forumets GUD så er det forferdelig så fort noen sier noe negativt om ham. Sorry Ueland tilhengere.

Jeg ser ingenting frekt med det. Du, min venn, tar feil. Face it. Du fikk midlertidig en annen avatar i noen timer. Og så gikk det tilbake til normalen. Hvordan kan dette være frekt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...