Natrium Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Slik kan dere bytte tilbake til den gamle avataren: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1093562 Godt å høre. GIDD!!!!!! Kult, ikke sant? :!: Hater den der. Vanlig rickroll er ikke like irriterende. Helt enig. Den var unødvendig! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hva i all verden feiler det deg Quakecry? Du er den største babyen jeg har sett. Det kommer jo fra rette ræva. Og jeg hiver ikke ut dødstrusler, sa bare hva jeg håpet. Ikke at jeg skal gjøre noe mot Ueland. Jo, men jeg mener at man burde jo funnet på noe litt mer spektakulært enn som så. Det blir jo nesten som om nyhetene skulle ha hatt en aprilspøk om at det regnet i Bergen. Folk blir ikke redde av at det regner i Bergen om de tror på det, dessuten har det vel ikke hendt så ofte at forumet har blitt hacket? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Underpants: Hvis du tror du var så jævla morsom som kom med det bildet tar du feil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hva i all verden feiler det deg Quakecry? Du er den største babyen jeg har sett. Det kommer jo fra rette ræva. Og jeg hiver ikke ut dødstrusler, sa bare hva jeg håpet. Ikke at jeg skal gjøre noe mot Ueland. Ro, ro, ro deg ned. Ta din åre fatt. Trekk pusten godt. Pust med magen og tell til ti. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg syns det var kjempemorsomt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Åh! Det hadde vært superawesome om det ikke stod noe om at det var en spøk! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha trodde noen hadde hacket brukeren min eller noe, merkelig at jeg fikk opp MacGyver som avatar :!: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Underpants: Hvis du tror du var så jævla morsom som kom med det bildet tar du feil. La oss håpe noen i familien min er i en dødsulykke i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Øhh, nå har noen fått tilbake sine originale avatarer igjen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Damn. Håpet det skulle være sånn lenge. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Folk blir ikke redde av at det regner i Bergen om de tror på det, dessuten har det vel ikke hendt så ofte at forumet har blitt hacket? Jeg blir akkurat like redd om det regner i bergen som jeg ble når jeg leste at forumet var hacket. Det er jo ikke uvanlig at forum blir hacket. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Næææææii...I want macgyver. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bra at de er tilbake. Men det forandrer fortsatt ikke på det jeg mener om Ueland og Underpants. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Åh! Det hadde vært superawesome om det ikke stod noe om at det var en spøk! Det sto ikke noe om aprilsnarr, inntil en tulling latet som han ble kjempesinna og krevde en unnskyldning. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Underpants: Hvis du tror du var så jævla morsom som kom med det bildet tar du feil. Mensen dag i dag? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Slik kan dere bytte tilbake til den gamle avataren: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1093562 Godt å høre. GIDD!!!!!! Kult, ikke sant? :!: Hater den der. Vanlig rickroll er ikke like irriterende. Helt enig. Den var unødvendig! Holde inne enter så går det jo vekk med en gang. Slutt å grine. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bra at de er tilbake. Men det forandrer fortsatt ikke på det jeg mener om Ueland og Underpants. Søren snute. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bra at de er tilbake. Men det forandrer fortsatt ikke på det jeg mener om Ueland og Underpants. Hvorfor så sinna? Ta en spøk da, kamerat. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bra at de er tilbake. Men det forandrer fortsatt ikke på det jeg mener om Ueland og Underpants. Er det verdt å irritere seg over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå