Gå til innhold

[Aprilspøk]Forumet er blitt hacket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du greier å banne deg selv hvis du ikke slutter å hive ut dødstrusler.

Hvorfor er det så grusomt å ha anna avatar en stund? Går livet ditt i stykker? Nå ler jo alle av deg i tillegg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Og du Jarmo. Kan gi faen i og slette postene mine.

Ok, men da holder vi oss til forumreglene ;)

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Forumet har jo blitt hacket før det, så hvorfor ikke nå?

Siden det er 1. april.

Jo, men jeg mener at man burde jo funnet på noe litt mer spektakulært enn som så. Det blir jo nesten som om nyhetene skulle ha hatt en aprilspøk om at det regnet i Bergen.

Lenke til kommentar
Forumet har jo blitt hacket før det, så hvorfor ikke nå?

Siden det er 1. april.

Derfor det er en perfekt dag å hacke/gjøre forbrytelser på, alle tror det er en spøk ._.

Tenk om 9/11 var på 1. april(4/1?), alle hadde bare trodd "Å nei du, jeg lar meg ikke lure i år også!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...