Ueland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei! Beklageligvis opplevde vi i dag rundt klokken 10 at utenforstående brøt seg inn i våre forumservere og erstattet alle brukernes avatarer. I tillegg har de muligens fått fatt i passordet til kontoene, samt alle pm-utvekslinger. Så alle bes endre passord omgående. Det ser ut som angrepet kom fra Bangladesh. Vi jobber på spreng med å få ordnet opp i avatarene, men vil ikke være i stand til å redde alle. Jobben må gjøres manuelt for hver bruker og er derfor særdeles tidkrevende. Alle som derfor ønsker å få avataren sin reddet må i løpet av dagen sende en e-post til [email protected] så vil det bli ordnet for deg. Vi beklager det inntrufne og vil jobbe med å bedre våre sikkerhetsrutiner. Vi kommer tilbake med mer så fort vi vet mer. Psst, har du sjekket dagens dato? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hoi, jeg gikk nesten på den! Lenke til kommentar
Splius Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hoi, jeg gikk nesten på den! jeg og! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bangladesh faktisk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg som sporenstreks gikk inn og endret passord.. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jaggu! Stilige avatarar i alle fall. :!: Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hoi, jeg gikk nesten på den! jeg og! Artig! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hahah, veldig bra påfunn! Min første reaksjon var: WTF? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mange som har fått ny favorittavatar ser det ut til........ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg vil beholde det slik. Chuck og Mr T er de tøffeste som finnes, rett bak MacGyver. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ser ut til at noen av oss fikk beholde avataren Edit: Hm, nå ble jeg plutselig Chuck istedet. Fikk først opp min egen avatar da jeg postet. Edit2: Haha, greit å ikke bare være Chuck. Endret 1. april 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fra Bangladesh? Kansje det er Ueland som er blitt gal? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Avatarene var jo steinkule. Tenk på det da - over 100 000 Chuck Norris-er på ett sted! At ikke universet har implodert ennå er uforståelig... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, genialt Youtube sin er drit fet, de har snudd alt opp ned. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Avatarene var jo steinkule. Tenk på det da - over 100 000 Chuck Norris-er på ett sted! At ikke universet har implodert ennå er uforståelig... Øhm, er vel ikke Chuck Norris det er snak om? Er vel heller godeste MacGyver Sikkert ahn som har hacka, med en pinsett og en halvfull colakork... Edit: lol, bytta til Chuck Norris nå jo Edit 2: Mr T Endret 1. april 2009 av Sveerbatov Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Rett før jeg endret passordet mitt gitt Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg og liker de nye avatarene. Alle burde bare ha de slik. Endret 1. april 2009 av Groening Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er faktisk seriøst dette her, hackere bruker ofte 1 april for da tror brukerne at det bare er en spøk fra forumet sin side og ikke endrer passord og slikt. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Amagad I r so scared :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå