lucky666 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er rimelig sikker på at du får 4200-4500 kr på Finn.no. Kanskje oppimot 5000 kr, hvis du har litt is i magan. Hvis du fremstår som seriøs, og svarer saklig på alle de utrolige mails du får, har du allerede solgt den. Men pass opp for endel kjøpere som prøver å svindle deg med å sende screen av betaling i nettbank, og forlanger at du sender umiddelbart. Skal love deg at noen av dem ikke har betalt ett øre Dette hvis du forlanger forskuddsbetalt. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan like godt advare mot en viss "Mrs Bose Janet" på en yahoo mailadresse som sannsynligvis er et slags svindelforsøk. Fikk i dag en mail fra denne som spør om "item" forsatt er til salgs og om jeg kan oppgi info om mitt konto nr. eller evt paypal kontoinfo. Ser ut som om noe scanner bruktmarkedet, for så å spy ut slike: "Hello Dear Valued seller i am mrs janet from usa i want to know may be you still have this item for sale if yes please get back to me with the total cost you wish to sell it for me and also your full bank details or your pay pal email address so that i can be able to transfer the money to your account without any delay so get back to me now in my personal email address([email protected])hope to read from you soon.thanks" Fantastisk Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Heh, jeg kommer ikke til å sende noe før jeg evt har sett i min nettbank at ting er betalt. Men ønsker helst en lokal transaksjon da CPU kjøleren er ganske stor og jeg frykter for HK knekk ved posten behandling. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ta av CPU-kjøleren om du er bekymret Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Men du valgte p182 når du bygde denne maskinen. På grunn av den greie støydempingen? Husk at rack-oppsett er verre når det gjelder støynivå. Mange vanlige rack-servere bråker noe infernalsk. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Ta av CPU-kjøleren om du er bekymret Joda, er mulighet det. Men stress Får se hva det blir til når tia kommer. Men du valgte p182 når du bygde denne maskinen. På grunn av den greie støydempingen? Husk at rack-oppsett er verre når det gjelder støynivå. Mange vanlige rack-servere bråker noe infernalsk. Joda, jeg er klar over at rack støyer litt mer, iallefall kan. Men i server maskinen er det lite som faktisk lager lyd (er vel bare harddiskene og viftene som jeg skal bytte), og det er bare den som er "viktig" at er skikkelig stille. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Sånn.. Da tror jeg faktisk tiden har kommet! Det blir ganske sikkert eg salg! Hva er det minste jeg burde ta for maskinen? Hva er best, finn eller QXL? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Skriv en god annonse, og sats på å få 5000. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Synes 5000kr høres veldig mye ut. Jeg har omtrent de samme komponentene i omtrent det samme kabinettet, og har belaget meg på ca 3500 til 4000kr... T Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 jeg er storfornøyd med 4000,-! D: Jeg skal selge den med 4-5 spill, NFS:MW, World At War, kane and lynch(?), Crysis og et til, husker ikke hvilket. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Da var maskinen solgt for 4k inkl 10 spill og den blir hentet, noe jeg er veldig fornøyd med. Frakte et 20kg kabinett til posten (1km) uten bil er ikke helt gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå